• Day 85

עוברים לקו רונג השני

March 6, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

קמנו לבוקר אחרון בקו רונג, קצת עייפים כי הלכנו לישון מאוחר. כנזכר לעיל הבטיחו לנו החזר על המיטה שנלקחה לנו לשני לילות, וכמובן שבאנו לקבל את מה שהגיע לנו, דן ניגש למנהלת והיא שלחה אותו לקבלה לקבל את ההחזר, לא אכביר במילים רק אגיד שמפה לשם כנראה שהייתה איזו אי הבנה והבחור בקבלה החזיר לנו סכום הרבה יותר גדול ממה שחשבנו שנקבל. בהתחלה היינו קצת בהלם וחרדות אבל התאפסנו ובלענו את השוק והמשכנו להמתין לסירה בתקווה שאף אחד לא יקלוט מה קרה פה. אחרי נשנושי בוקר של חמאת בוטנים וקרקרים וקצת המתנה מעבר למצופה הגיעה הסירה שלנו שתיקח אותנו לקו רונג סנלואם (קו רונג השני), מדובר על נסיעה של חצי שעה לאי שממול. חצינו את הים עם המוצילות עלינו עד לעומק המים שם הייתה הסירה, ושטנו עד לצד השני עם הרבה רעש מנועים ושפריצים של מים אבל התיקים לא נרטבו נערכנו עם כיסויי גשם כמו ילדים טובים. הגענו לחוף ונפלטנו מהסירה ישר אל המים ושוב חציית ים סוף עם המוצילות עלינו עד לחוף מבטחים. נכנסו לחדר בוונדרז אהובנו, סגרנו חדר של 6 לכולנו, ואפילו קיבלנו 2 לילות ״בחינם״ מהכסף שקיבלנו החזר מההוסטל הקודם. מצוין. התאכזבנו לשמוע שהמחירים אכן קצת יותר יקרים וגם אין כביסה וגם בקבוק מים עולה דולר וחצי ואין קולר למלא חינם. חמור. אבל אין דבר הנוף חלומי וקסום ונראה ששבוע נהדר לפנינו. עלמה ואני ישר החלפנו לבגד ים ונזרקנו לרביצה/שינה עמוקה על החוף. הבנים בינתים הוציאו אנרגיות בהסתובבות על החוף. לקראת השקיעה הבנים הציעו שנלך לsunset beach לראות את השקיעה. מדובר על הליכה של 30 דקות לערך בג’ונגלים לצד השני של האי. לא הבנתי למה הם לא יכולים לשבת שניה בלי למצוא פעילויות כל הזמן, שהרי יש לנו שבוע פה וצריך לפזר את הריגושים בין הימים שלנו כאן. אבל כמובן שזרמתי על העניין והיה נהדר. הלכנו כולנו, ביחד עם ג׳ורדן שהצטרף לחבורה. ג’ורדן הוא עדין בקבע בצבא, והוא עכשיו 3 חודשים בחל״ת, אה והוא גם טייס, אבל ששש אל תגלו. הגענו לחוף בול בזמן וכל כך נהננו מלהיות במים בשקיעה שאפילו אין אף תמונה.
    בדרך חזרה עברנו ליד בונגלואים ובכניסה לכל אחד מהם היה מיכל מי עדן של מים מינרלים עבור אורחי הבונגלו. לא התאפקנו וכל אחד מילא את הבקבוק מים שלו בחינם, שהרי אין לזה צורה לשלם דולר וחצי על בקבוק מים ואנחנו במשימה בלתי אפשרית לא לקנות מים כל קמבודיה.
    משם לארוחת ערב, גלידה לקינוח וקצת כיף בבר של הביג איזי ששיחדו אותנו בבירה ב0.75 דולר + שוט חינם ובסוף בכלל גבו דולר שלם על כל בירה... היה קצת ביר פונג וכשמיצינו את העניין חזרנו לוונדרז לערב שהיה אמור להיות לגמרי רגוע אבל קיבל תפנית מעניינת בעקבות קרב עוקב מדם בין ג’וק ענק וחתול ונחשו מי ניצח (זה לא החתול…) בחיים לא שמעתי את דן צוחק ככה וזה בהחלט היה אירוע שיזכר לדורות!
    נזרקתי על הערסל לכמה שיחות טלפון עם חבריי האהובים שלא דיברתי איתם כבר מיליון שנה בערך ואז באופן מפתיע התחיל גשם זלעפות שלא השאיר לי ברירה אלא להיכנס לחדר וללכת לישון