• Day 87

יוגה, צ׳יל בחוף, וחוזר חלילה

March 8, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

היום החלטנו לקום מוקדם וללכת לעשות יוגה! בכל זאת אנחנו תכף חוגגים 3 חודשים קסומים במזרח הרחוק (חלקנו כבר חגגו) וטרם תרגלנו קצת יוגה שהרי זה וי שכל מטייל במזרח חייב לסמן.
    השכמנו קום - שוהם, עלמה, ג’ורדן ואני ב7:00 לפנות בוקר והגענו בול בזמן כמו ילדים טובים לשיעור הפרטי שקבענו לנו מראש. דן קיבל פטור כי הוא הולך היום ליום צלילות ולא נמצא איתנו בלוז אבל עוד נשכנע אותו לבוא איתנו בהמשך לעוד שיעור כדי שנוכל לצחוק עליו קצת. פגשנו את אמה השוויצרית שגרה כאן, יש לה מן בונגלו עץ חצי פתוח עם כמה מזרונים על הים ממש ספוט יפה שמכניס לאוירה אז ישר הורדנו את התיקים שינסנו מותניים והתחלנו את השיעור.
    אמרנו לה שאנחנו כולנו מתחילים, וחוץ משוהם שכל חייה עשתה פעמים יוגה לפני (גם פה במזרח) אנחנו עוד לא התנסנו בדבר, אז ביקשנו קצת רחמים ועדינות.
    בהחלט הייתה קשובה ועשתה לנו שיעור רגוע וכיפי עם כמה תרגילים, בעיקר מתיחות, אבל אל תצחקו גם התאמצנו קצת והפעלנו שרירים שלא פעלו כבר הרבה זמן. ממש בול במקום ויצאנו שמחים ומרוצים מהשיעור. משם לקונטידנטל בריקפסט במסעדה שכנראה תהיה חלק מהלוז הקבוע שלנו פה בשבוע הקרוב כי היא נותנת את התמורה הכי משתלמת למחיר וכוללת קפה לא רע וחסר לנו קצת קופאין פה באיים.
    חזרנו לכיוון הוונדרז וניגשנו למינגלינג עם הישראליות החדשות שהגיעו היום לאי. מיכל, שקד, ונטע. מפה לשם ישבנו שם איזה כמה שעות טובות, אורן ועמית גם הגיעו ללובי לצ׳ק אווט ונפרדנו מהם בנפנופי שלום אחרי שעלו בסרבול רב לסירה שתיקח אותם 2 מטר בערך למעבורת ליבשת.
    נפרדנו מהבנות לבינתיים, חזרנו לחדר במטרה לעלות על בגד ים/לשנוצ. כמובן שהגענו לחדר והאופציה השניה נבחרה ונפלנו לאיזה שעת מנוחה לחידוש האנרגיות. כשקמנו הלכנו לחוף עלמה ירדן ואני והתמקמנו על החוף בספוט ליד הוונדרז קצת משתזפים קצת בצל חוששים להישרף למוות. ירדן (ואנחנו איתו) המתין בכיליון עיניים לדן שיחזור מהצלילה ויספר לו איך היה, כי הוא אמור עוד כמה שעות לעלות על מעבורת לקו רונג הראשון שממנו באנו ולהיפרד מאיתנו, אבל הוא החליט שאם דן יגיד שהתחילה טובה הוא יישאר פה עוד יום ויצלול מחר.
    חיכינו חיכינו, ציפינו ציפינו, ניסינו לשלוח הודעות אבל דן לא ענה. לבסוף ירדן הפתיע לטובה ולמרות שהוא בטיול קצר יחסית והוא לחוץ בזמנים, הוא החליט בכל מקרה להישאר איתנו לעוד לילה פה באי! יש!
    התקפלנו לוונדרז כדי שיהיה קליטה לדבר עם דן ולשבת שם לחכות לו שיחזור. שיחקנו קלפים עם הבשר החדש שנתון 99 שהגיעו לאי. דן הגיע וסיפר שהיה ממש כיף בצלילה ושה דרמת אמר שזה כנראה היה היום עם הכי הרבה ראות השנה אז ירדן ושוהם ישר התלהבו והלכו לסגור צלילה למחר.
    אנחנו המשכנו לשחק קלפים ואז פרשתי לכמה שיחות טלפון עם חברים, בשלב מסוים עלמה ודן הלכו להתקלח ואני החלטתי לוותר על המקלחת כדי להמשיך לדבר בטלפון וזה אומר שיהיה לי זמן להתקלח רק בלילה אחרי האוכל והכל. ממש הקרבה בעיני אבל זה המינימום בשביל חבריי האהובים שאני מתגעגעת אליהם מאוד.
    דן אמר שהוא אכל היום בצהרים עם המדריך צלילה במקום טוב שיש שם פיצות ולאפות עם בשר והוא ממש ממליץ, אז החלטנו להתפנק וללכת לשם לארוחת ערב - דן, עלמה, שוהם, ירדן, אלה, יובל ואני. אני הייתי אמיצה ורעבה והייתי הבת הראשונה שהכריזה שהיא לוקחת פיצה לבד וציפיתי שאחריי יהיה גל של עוד שיקחו פיצה לבד אבל בסוף זה לא קרה וממש לא אכפת לי כי רציתי פיצה לעצמי ואני שמחה על כך הייתי ממש רעבה וזה היה פשוט בול (ולדעתי לפחות חלק ממי שלא עשה כמוני גם התחרט על כך אבל את זה הם ישאירו בינם לבין עצמם 😌).
    למנות לקח הרבה זמן לצאת כי הוא הכין אותם בתנור פיצות אחת אחת אבל זה היה משובח ונהננו מאוד וגם הבעלים סופר נחמד.
    חזרנו מרוצים לוונדרז, כמובן בדרך עצירת ליטופים לגורים הקטנים והחמודים במקום של היוגה.
    ירדן טייסינו הביא מהארץ את החבילה הענקית של האמ אנ אמ אז ירדנו עליה עד רמת קיא ושיחקנו קלפים. סיכמנו את היום שמחר כולםםם (חוץ מהצוללים) חייבים לקום בצ׳יל לפחות אחרי 11 ומי שבטעות מתעורר לפני הוא זונה של קראק (זה רק רפרנס ממשחק קלפים אל תדאגו בבקשה)