Satellite
Show on map
  • Day 93

    סיכום קמבודיה!

    March 14, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 33 °C

    מי היה מאמין שעבר כבר חודש בקמבודיה וצריך לעזוב!!
    למרות כל האזהרות וההכנות ו״המילים החמות״ שאמרו על קמבודיה היא לא הפסיקה להפתיע לטובה לאורך כל הדרך, התאהבתי בה ממש גם באנשים וגם במקומות ומרגישה שעבר בטיל אבל גם באמת בול הזמן לעזוב ולהמשיך הלאה…
    היום וחצי בפנום פן היו בעיקר התארגנות לפני הטיסה באוירה רגועה וכיפית. קצת הדפסות ובירוקרטיות, 3 קילו כביסה כל אחת שריגשה אותנו במיוחד אחרי שלא כיבסנו בכלל כל קמבודיה, אריזות של המוצילות היפות שלנו, אכלנו ארוחות בוקר טובות ומערביות, קצת שוטטות בסוג של מקס סטוק שווקים וסופרים שהכניסו אותנו לאורות וכמעט ולא ראינו בעיניים וקנינו את כל החנות מהתרגשות אבל עמדנו בפיתוי בגבורה.
    מצאנו את עצמנו גם בזרימה הולכות לראות את הסרט החדש באטמן בקולנוע, בהתחלה הסרט היה נחמד, אחר כל איבדנו את זה ולא הבנו כלום מהעלילה, ואז כל אחת פתחה בטלפון שלה עמוד ויקיפדיה עם עלילת הסרט וזה הפך את החוויה להרבה יותר כיפית ברגע שמבינים מה קורה וככה 3 שעות עברו בין רגע!
    בחדות עין של עלמה גם מצאנו סוף סוף דוכן בננה לוטי שחמדנו הרבה זמן וקנינו עם הפקקים 2 ליטר בירות בחצי דולר! כל הטוב שבעולם!

    סיכום קמבודיה:
    1. לא חטפתי קלקול קיבה כל קמבודיה! אירוע מרגש לכל הדעות!
    2. העניין עם הריל והדולר ממש מזעזע אני לא מבינה איך העם הקמבודי לא קם על הרגליים האחוריות ויוצא במחאה נגד הממשל בנושא. עם זאת לאורך הזמן הצלחתי להתרגל וזה אפילו היה כיף ומצחיק והרגיש המו איזה משחק קלפים ותמיד הוסיף עניין לכל קנייה
    3. לא ברור לי איך כל כך הרבה אנשים מערביים בוחרים לעבור לגור בקמבודיה
    4. כל קמבודיה רכשתי אך ורק 3 בקבוקי מים. 2 בפנום פן ערב לפני הנסיעה לבנלונג, ואחד בקו רונג. כל אחד ב0.50 דולר. זהו. זה התחיל בתור גילוי שאחרי שבוע שמתי לב שכבר מלא זמן לא קניתי מים והחלטתי לקחת על עצמי את האתגר ולבדוק כמה ימים אני יכולה להסתדר בלי לרכוש מים ומשם זה נהיה משימה של ממש. חשוב להדגיש שממש לא הייתי צמאה ולא חסכתי מעצמי כמובן!! אם בשלב מסוים הייתי צריכה מים הייתי הולכת לרכוש (כמו שקרה לבסוף בקו רונג) אבל פשוט תמיד הסתדרתי ולא הייתי צריכה והשגתי לי מים מינרלים בחינם כל החודש הזה וזה הישג מרשים שאין כמותו.
    5. טייגר בלאם זה הפתרון המושלם לכל צרה בחיים האלה! בעיני צריך להעלות את המודעות לנושא ולהפוך את זה למוצר צריכה בסיסי בכל מדינות העולם. אמן.

    אקון צ׳רה לכולם!
    נתראה בנפאל!
    Read more