• Day 101

Danagyu-> Chame

March 22, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

אחרי ארוחת בוקר של חביתות וטחינה כדי לבנות את השרירים ולהכניס אנרגיות, פתחנו את היום עם עלייה דיי קשוחה של מדרגות. ככל שעולים בגובה ממש אפשר לראות עוד ועוד הרים של שלג וכל יום יותר יפה מהקודם. זה כבר היום הרביעי לטרק, תכף שבוע בנפאל, ואני חושבת שאני עדין לא מעכלת שאני באמת מטיילת עכשיו את הטרק הראשון שלי פה. כל כך גדלתי על הסיפורים האלה שזה מטורף לחשוב שאני כאן בעצמי עושה את הטרקים האלה שכל החיים רק שמעתי עליהם בלי סוף מאמא ואבא. באמת הטרק מדהים, הכפרים מקסימים ואולי גם כל הציפייה הפכה את הטרק לעוד יותר קסום וכיפי. כנראה שככה זה מרגיש להגשים חלום שחיכיתי לו כל כך הרבה שנים.
    הגו ואני הלכנו מאחורה ופטפטנו קצת ושמחתי להכיר אותה קצת יותר ולגלות שאנחנו דומות במובנים מסויימים ויש לנו הרבה מן המשותף. פשוט מרגישה שהמזל הטוב שלי ממשיך ללוות אותי בטיול ואיזה כיף לי שזכיתי לצאת לטרק הזה עם כזאת חבורה טובה וכיפית של אנשים. גם דינס הפורטר ג’ייד שלנו פשוט מקסים וחלק אינטגרלי מהחוויה של כולנו, ואני בהחלט לא רואה את זה כמובן מאליו, זה לגמרי היה יכול להיות אחרת.
    ג׳ורדי קצת פתח פער כדי ללכת לבד בקצב שלו ואנחנו עם קצת עצירות בדרך אבל בסוף צמצמנו והוא חיכה לנו קצת והגענו אליו. עצרנו לצהרים, הפעם הפקנו לקחים ורק שתינו תה ונשנשנו אגוזים, מאחר וההליכה לא ארוכה עוד וארוחה כבדה לא תעשה לנו טוב.
    כמו אתמול גם את החלק האחרון של היום הנוכחי סיימתי בהליכת בדד בפער לפני כולם. הפעם פתחתי פער רציני שאפילו הגעתי עד לג׳ורדי שיצא איזה 10 דקות לפנינו. הכאבים בעקבים שלי מהנעלים החריפו מאוד מהר, אני מאוד כועסת על הנעלים שלי שככה בוגדות בי פתאום אחרי שנתיים מופלאות ביחד, וכבר כואב לי מאוד, אז ההליכת בדד עזרה לי מאוד ועשתה לי כיף ללכת קצת עם עצמי והמחשבות שלי. גם לג׳ורדי כואב בעקב מאיזה דלקת שמתפתחת לו שם, אז שתינו המשכנו בקצב מהיר כדי לסיים את היום ולנוח. הגענו מאוד מוקדם בשעה 13:00 לגסט האוס המקסים והיפה שלנו. ״נוהל קרב״ כולם מתמקמים בחדרים, מתיחות, קצת כביסות למי שצריך, והפעם גם אכלנו ארוחת צהרים מאחר ולא אכלנו כלום בכפר הקודם באמצע ההליכה.
    בדירוג כולם התקלחו ופרשו לשנצ, כשקמתי הלכתי לחדר אוכל לבושה במיטב מחלצותיי אבל הופתעתי לגלות שהחדר אוכל מחומם מאוד והיה לי חם. קילפנו בקלפים וכשהחום היה מוגזם הלכנו להחליף לבגדים שאפשר להתקלף מהם. חזרנו לארוחת ערב - כרגיל דאל באט, וסיימנו את הערב הפעם עם סרטוני אודי כגן ואורי חזקיה עם צאי מסאלה טעים טעים וקצת שיחות של סוף יום.