• Day 100

Tal ->Danagyu

March 21, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 7 °C

היום ה100 לטיול שלי! איזה חגיגה!
    קמנו לבוקר שלישי של הטרק, ארוחת בוקר צ׳פטי עם חמאת בוטנים טחינה או דבש וכל טוב. יצאנו לדרך בדיוק בגל אחד ביחד עם כל שאר הישראלים, פתחנו את הבוקר בעליה טובה עם a lot of madregot שקצת התישו אותנו על הבוקר, אבל לא עבר הרבה זמן והגענו לדרך ג’יפים שבה נלך במשך כל שאר היום כי השביל טרקים חסום בגלל הצפות ומפולות. אחרי כמה דקות הגענו לאיזה מפל מים שעבר בדיוק באמצע הדרך, כל הבנים (ובת אחת) ישר הורידו בגדים ונכנסו למים הקפואים. האמת שגם של ואני היינו נכנסות ככל הנראה אם זה לא היה ממש באמצע הדרך ועניין החלפת הבגדים הפך למורכב.
    המשכנו אחרי הטבילה הקצרה, ומאחר וכל היום על שביל ג’יפים אפשר לשחק כולנו משחקי דרך. התחלנו בללמוד לספור פילים, ואז עוד חידת פיל שעולה על הר, אחר כך למדנו איך מציירים ירח, שם הקושי היה גדול וכולם בסוף למדו נימוסין והליכות, ובסוף גם קצת מסירות בכדור עד שהוא נפל על הרצפה והכדור כל הזמן נשאר אצל גורדי.
    אחרי שמיצינו את העניין עלמה שמה מוזיקה ברמקול ועלינו בקצב עד לכפר שבו עצרנו לארוחת צהרים. הרגשתי שהנעלים בוגדות בי, התחיל לכאוב לי קצת בעקבים ברגליים בגלל שפשוף והתפתחות שלפוחיות אז הורדתי את הנעלים נתתי לרגלים לנוח ואכלנו להנאתנו ארוחת צהרים גדולה. אני אכלתי מומו שהיה טעים במיוחד וגם משולש פיצה מדן. כולם אכלו בצקים, התפוצצו והיו גמורים מעייפות אבל דינס ההארי פו(ר)טר אמר שנשאר רק עוד איזה שעה וחצי הליכה בסך הכל עד סוף היום, אז שינסנו מותניים והמשכנו ללכת. אני הייתי עייפה והבנתי שיש לי 2 אופציות - או להשתרך מאחורה וללכת לאט לאט עד שנגיע בסוף, או דווקא להיכנס לקצב ולסיים את היום מהר עם אנרגיות גבוהות. בחרתי באופציה השניה, קצת פתחתי פער קטן מכולם והלכתי בקצב מהיר, זה היה לי ממש כיף ללכת קצת בשקט לבד וכל כך נהנתי שמהר מאוד הגענו לסוף היום אפילו יותר מהר משחשבתי.
    כשהגענו עשינו כולנו מעגל מתיחות טוב, כיבסנו את הבגדים בתקווה שיתייבשו עד מחר, מקלחות, וזהו, נחים קצת. יפתח שיצא יום אחרינו צמצם יום, הגיע אלינו והצטרף אלינו לערב. נכנסנו פנימה לארוחת ערב, כמובן איך שהתיישבנו לאכול הייתה הפסקת חשמל, אך אין דבר סידרו תאורת חירום תוך שניה. אחרי ארוחת הערב שיחקנו סתם משחקי קלפים, כמעט באתי ללכת כבר לישון אבל הפומו השאיר אותי ערה וטוב שכך כי אם הייתי הולכת לישון לפני כולם הייתי מפספסת את כל החלק הכיפי של הערב. רועי לקח את החבילה והתחיל לעשות לכל אחד סיבוב בזק של המשחק זונה של קראק, האירוע הסלים מאוד מהר, המצאנו עוד חוקים למשחק החדש שלנו וזה היה מצחיק עד דמעות. פרשנו כולנו לחדרים, בניסיון להוריד את ההתלהבות, קצת שיחקנו טלפון שבור בין הקירות הדקיקים בחדרים שלנו והלכנו לישון.