• Day 113

פוקרה

April 3, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

הגענו לפוקרה ב29.03 בערב אחרי נסיעת הזוועות באוטובוס דלוקס עם כל הישראלים בני המחזור שלנו מהטרק.
    נחתנו ישר לויליג׳ אין, שזה הוסטל וגם הסוכנות של שלום בפוקרה וגם מסעדה וגם עוד מלא קומבינות ביחד. נפרדנו בדמעות מדינס הפורטר גייד שלנו (באמת היו לו דמעות בעיניים, וגם אנחנו היינו מאוד עצובים כי התחברנו אליו מאוד).
    זרקנו את התיקים בחדרים ויצאנו לאכול ארוחת ערב מערבית מושחטת של פיצות וכל טוב במסעדה מפונפנת שחגי ואסתר לקחו אותנו. בהחלט היה טעים ונתן זריקה טובה חזרה לצליוויזציה ולמציאות.
    נחתנו בחדר גמורים מעייפות.
    קמנו לבוקר שהיה אמור להיות נטו רגוע והורדת פאניקה, אבל היה בדיוק ההפך. מכיוון שסגרנו רק לילה אחד בלבד והחדרים שלנו נתפסו היינו צריכים לקום מוקדם בבוקר, למצוא הוסטל חדש, לארוז את הדברים ולעשות צ’ק אווט. עד השעה 12:00 התעסקנו במעברים וארגונים, אבל לבסוף נמצא ההוסטל המושלם שבו נוכל להשתקע בכיף לימים הקרובים בפוקרה. ההוסטל (יוניקורן שמו) בסיסי ביותר, עם חדרים בסיסיים, מיטות בסיסיות, שירותים ומקלחת בתוך החדר ובמיקום מצויין על הצומת המרכזית. בהחלט מדובר בהצלחה כבירה ושוב נהננו מהיתרון שיצאנו ראשונים בגל לטרק והצלחנו לתפוס ראשונים אחלה של הוסטל.
    משם הלכנו כולנו לקפה וארוחת בוקר/צהרים. התיישבנו בהימלאיה ג׳אבה קפה, קיבלנו כוסות זכוכית ענקיות עם קפה טעים ומפנק והבנו שאנחנו קצת בבעיה כי מצאנו על הניסיון הראשון את הבית קפה הכי מוצלח בעיר שכנראה יהפוך לקפה הקבוע שלנו פה. משם עברנו לor2k מקום שמומלץ ואהוב על ידי התרמילאים הישראלים, ובהחלט אפשר להבין למה מאחר והמקום מעוצב כמו זולה כיפית עם מלא כריות שאפשר לשבת שם שעות. קראנו ספרים, שיחקנו, כל אחד בעיסוקיו. אחרי 6 שעות לערך פרשנו לחדרים ואז לארוחת ערב במסעדה הודית טובה.
    המשך הימים בפוקרה היו נראים בערך אותו דבר, קמים מאוחר ומתגרדים מהמיטה לבית קפה הראשון vegan way או הימלאיה ג’אבה, אחרי ישיבה ממושכת במקום, שלא כוללת יותר מדי תקשורת אחד עם השני, עוברים לבית קפה אחר, גם שם כל אחד שקוע בעיסוקיו והזמן עובר, ואז אפשר גם לחזור בצהרים לשנצ ובערב אוכלים במסעדות הודיות, קצת סיבובים בחנויות וחרדות מהלונה פארק, וכשיורד החושך בטיילת מסביב לאגם גחליליות זוהרות ויפות שעושות קצת אוירה קסומה. במהלך היום תמיד היינו קצת מפוצלים בזוגות/שלשות/כל אחד לפי רצונו ועיסוקיו, ובערבים התקבצנו וישבנו ביחד כל החבורה. בחמישי בערב ישבנו באיזה מסעדה הודית שחגי המליץ לנו עליה. השירות שם באמת היה מעל למצופה, כל הזמן הוזרם לשולחן פופקורן חינם, האוכל ההודי היה ממש טעים ובשלב מסוים גם ג׳ורדי החליט שמזמינים לשולחן 7 לונג איילנד, הבעלים הביא לנו רמקול והאירוע הסלים דיי מהר למסיבת ריקודים. היה כיף ממש והחלטנו שמחר נארגן לכל הישראלים מסיבה במקום. ואכן כך היה. הודענו מראש לבעלי המקום, הוא שמח מאוד מאחר והמסעדה דיי מתה, הוצאנו פלאייר בקאנווה הפצנו אותו ובערב פתחנו ישיבה של השמחות עם מסיבת ריקודים מפלייליסט שארגנה לנו DJ MALUL
    סך הכל הערב סומן כהצלחה כבירה למעט רגעים שבהם שנתון 99 החליטו להשתלט לנו על הפלייליסט עם טראנסים.
    באמת הסבב הראשון בפוקרה עבר בנעימים וסיפק לנו בדיוק את המנוחה שהיינו צריכים. עיר ממש חמודה שכיף להיתקע בה קצת, דומה לתאמל בקטמנדו, עם אותם חנויות אבל בלי רעש צפירות וכבישים סואנים.
    עברנו לבאגנס, לעשות שם את אותו הכלום שאנחנו עושים כרגע בפוקרה, רק על גדות הנהר עם בגד ים וקצת שינוי אוירה. מעבירים את הזמן בכיף עד לליל הסדר שמשאיר לנו מרווח זמן גדול והרבה ימים להעביר עד שנוכל להתחיל אחריו את הטרק הבא.