• Day 127

Langtang -> kyanjin Gompa

April 17, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 6 °C

קמות לארוחת בוקר שקשוקה! עם הטחינה שלנו בצד זה ממש בוקר חלומי מהסרטים ואחרי ארוחה כזאת טובה בהחלט אפשר להתחיל ללכת.
    25 דקות וכבר הגענו ללנגטנג האמיתי (אליו החלטנו שלא להגיע אתמול) נכנסנו ישירות להימלאין בייקרי חומדות איזה סינמון רול שיהיה לנו להמשך הדרך. מצאנו את מבוקשנו וגם 4 ישראלים - בני זוג צעירים וההורים של הבת שמטיילים ארבעתם ביחד את הטרק. התמנגלנן קצת וגילינו שהם עשו שלשום את ליל הסדר בגומפה עם הדס ובועז! (הדס חברה של עלמה מהבית, ובועז החבר שלה שבא מהארץ לטייל איתה שבועים בערך. הוא הביא לי את הנעלים לכאן ולו אני חייבת הרבה תודות ומעבר לכך) הבנו שהם בדרך לכאן כי הטרק הוא הלוך חזור וממש בקרוב ניפגש על השביל כשהם בדרך חזרה.
    לקחנו את המאפים ויצאנו לדרך ובאמת קצת זמן אחריי פגשנו אותם עוברים מולנו, וזה היה ממש משמח לראות אותם. המשכנו לטפס, מורגש שאנחנו כבר אחרי האנפורנה, הגוף כבר הסתגל ורגיל יחסית לגובה, זה לא כל כך משפיע עלינו.
    עצירת פקל תה עם סינמון רול, ההרים המושלגים לפנינו ומוזיקה ברקע. נחנו קצת והמשכנו ללכת. בשעה 12:00 הגענו לכפר האחרון, באמת מהמם ביופיו, מוקף הרי שלג מכל כיוון ומיליון הוסטלים צבעוניים. מצאנו את ההוסטל שאנחנו רוצות לישון בו, עשינו זריז כביסה בידו ותלינו לייבוש. היה עוד מוקדם, בערך 13:00, אז החלטנו לעלות לkyanjin Ri (4,300) שזה נקודת תצפית 360 מעלות שנמצאת רק במרחק של 1.5 קמ מאיתנו, ו400 מטר גובה טיפוס. ממש בקטנה. ראינו קצת עננים וחששנו שלא תהיה ראות טובה אבל יש לנו זמן מה אכפת לנו לנסות.
    התחלנו לטפס, של דילגה למעלה, אני טיפה יותר התקשתי, בערך באמצע הדרך נראה שענן רחוק מתקרב אלינו וגם התחיל לרדת קצת שלג ורוחות חזקות נשבו, אז החלטנו שזה סתם עושה אותנו חולות ואין צורך להגזים. הגענו לנקודה יפה שראינו בה תצפית מהממת לכל העמק, התרשמנו כמה דקות וירדנו למטה. בהחלט היה שווה את זה.
    היה קפוא אז ישר התמקמנו בדיינינג הול מתחת לשמיכות, עד סוף הערב שתינו סיימנו את הספרים שלנו ועשינו החלפת ספרים אחת עם השניה. אכלנו ארוחת ערב, הורדנו את הכביסה מהחבל ומה שעוד נשאר רטוב ייבשנו מול האח. כשהזמנו ארוחת בוקר למחרת הדידי שלנו (פניית כבוד למבוגרת-בעלת ההוסטל) אמרה שהיא יורדת מחר מוקדם לעיר לפגוש את הילדים שלה, אז הסכמנו לקום ב6 כדי לאכול ולצאת מוקדם.