• Day 126

Lama -> Langtang

April 16, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 5 °C

בוקר חדש בטרק, כבר יום 6 ברצף שאנחנו הולכות ללא יום מנוחה, מורגשת התשישות באויר אבל לא יותר מדי. אחרי ארוחת בוקר של oat porridge מוצלח ביותר יצאנו לדרכנו. אמרנו שממש נשתדל לא ללכת מהר היום ולהגיע לפחות אחרי 15:00. גם כי אנחנו לא רוצות להיות גמורות בהמשך הטרק וגם בגלל עניין הגובה וההסתגלות. שמענו שיש כפר שיש בו שקשוקה והוא נמצא בגובה 3,200 אז החלטנו שנעשה שם ארוחת צהרים ארוכה.
    הולכות והולכות, באופן מפתיע מתקדמות מהר ועוקפות אנשים בדרך, למרות שממש השתדלנו ללכת לאט, כנראה שאנחנו כבר בכושר טרקים רציני. עצרנו לפק״ל כיפי בצד הדרך עם חמאה של בוטנות ועוגיות דייג׳סטיב. כל היום עם מוזיקה ברמקול ואוירה טובה.
    הגענו לכפר השקשוקה (יש לו שם מסובך אז פשוט קראנו לו ככה) אבל מסתבר שבכלל אין בו שקשוקה! מאכזב מאוד! וגם יש לציין שאמרו לנו כל הזמן שהמחייה בטרק הזה יותר זולה מהאנפורנה אבל אנחנו רק מופתעות לגלות מחירים יקרים וזה לא כל כך נעים לנו…
    אכלנו ארוחת צהרים ולמרות שממש לא רצינו להמשיך ללכת גררנו את עצמנו כי צריך לישון היום בלנגטנג ואנחנו רוצות שמחר יהיה לנו יום קצר. הלכנו הלכנו וכבר ראינו את הלנגטנג מרחוק, קמ וחצי מאיתנו, רק רצינו לסיים, ואז פתאום עצר אותנו בעל גסט האוס בצד הדרך ושיחד אותנו לישון שם בחינם ועם מקלחות חמות חינם ושקעי חשמל ושקשוקה! הגאסט האוס נראה ממש טוב עם נוף יפה ובעלים מקסימים. ממש כל טוב. וגם ממש לא רצינו להמשיך ללכת אז זה בא לנו טוב והחלטנו להישאר ולעשות את הק״מ וחצי האחרונים ללנגטנג מחר בבוקר.
    למרות שממש ניסינו לא לסיים את היום לפני 15:00 יצא שכבר בשעה 14:40 הייתי מחוץ למקלחת. אופסי. הבאנו את הספרים והששבש וכל אמצעי ההטענה והתמקמנו בדיינינג הול, הדליקו גם את האח בשעה מוקדמת יחסית אז העברנו שם את הזמן בכיף עד הארוחת ערב.