• Day 130

Thulo Syabru -> Chandanbari

April 20, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 11 °C

ארוחת בוקר וסינמון רול מפנקים לדרך
    מתחילות ללכת, יש טיפוס דיי רציני היום, אחרי שעה וחצי בערך פגשנו את החבורה הגדולה של הישראלים המבוגרים (נקרא להם מעכשיו התותחיסטים) באחת העצירות שלהם. המשכנו לטפס, של אמרה שיש עוד 1 קמ בקתה שאפשר לעצור בה, נשמע ממש בקטנה…אמרתי לה יאללה נלך כמה דקות עד לשם ונעשה עצירה ארוכה. רק שהקמ הזה היה בזווית טיפוס עם מיליון סללומים, אחרי 45 דקות הגענו סחוטות למעלה. בערך 20 דקות אחרי זה הגיעו חבורת התותחיסטים, היינו בשוק שהם כבר כאן, הם הלכו ממש כמעט בקצב שלנו, זה היה עלייה קשה והלכנו ברצף בלי לעצור. הם עשו מתיחות ואכלו צהרים, אנחנו נהננו מהסינמון רול המדהים שלנו, והמשכנו בדרכנו.
    החלק האחרון של היום עבר ביער מהמם עם מלא עצים ופריחה אדומה שקצת הזכירה קטלבים. עברנו בדרך גם ליד כמה בסיסים צבאיים, ראינו חייל בשמירה ודיברנו איתו קצת, ואחר כך תהינו לעצמנו האם אנשים אחרים לא ישראלים שרואים חייל עם נשק נרתעים ממראה כזה ואולי לא היו מדברים איתו.
    הגענו לצ׳אנדנבארי, ישירות לרד פנדה הגסט האוס היחידי ששמענו עליו המלצות בטרק והבנו שאנחנו חייבות לישון שם. למזלנו עוד נשאר מקום בשבילנו (כי קבוצת התותחיסטים עשו לשם בוקינג מראש) , התמקמנו בחדר צימר וילה פרטית שלנו התקלחנו כיבסנו והתיישבנו לארוחת צהרים. בגסט האוס פגשנו את בר, ישראלי כמונו שמטייל, התחיל את הטרק עם חברים וכשהגיע לרד פנדה החליט להישאר שם לעוד כמה לילות כדי לעזור לבעלי המקום בתמורה ללינה ואוכל בחינם.
    אחרינו הגיעו התותחיסטים וגם מעין ורותם והעברנו את הערב בדיינינג הול שיחות והיכרות יותר מעמיקה. התותחיסטים הנעימו את זמנם בהרצאה על הומור אז הצטרפנו גם לשמוע את ההרצאה שלהם.
    לאורך הערב ישבנו חבורת הצעירים בפינה ליד האח וכל פעם ניגש תותחיסט אחר לשיחת מינגלינג איתנו, הייתה ממש תורנות בניהם כל פעם ניגש מישהו אחר ואנחנו ישבנו הקשבנו לסיפור שלהם וסיפרנו על עצמנו. ככה עבר הערב בכיף ולבסוף הלכנו לישון, אחרי התייעצות עם שי המדריך של התותחיסטים החלטנו לפצל את הימים הקרובים ולעשות 2 ימים קצרים יחסית כדי להגיע לאגמים לפני 10 בבוקר ולראות אותם בשעות הטובות כשאין עננים. מעין ורותם החליטו לעשות יום מנוחה ברד פנדה וללכת ברצף את שני הימים האלו ככה שהתכנון הוא שניפגש עוד יומים בכפר של האגמים.