• Day 172

רואודטריפינג פלאוון - המשך

June 1, 2022 on the Philippines ⋅ ⛅ 30 °C

Day 3 - island hopping
    אז היום הזה היה קצת הפסקה מהרואוד טריפ. יצאנו לטור בסירה עם אדוארד, זוג גרמנים דיי מבוגרים, וכמה זוגות של פיליפינים. בהלם שזה האיילנד הופינג האחרון שלנו, ובכלל מזה שעוד כמה ימים אנחנו עוזבות את הפיליפינים והחופים. כולם היו דיי יבשים בסירה ולא ותקשרו יותר מדי חוץ מאיתנו שרקדנו עם אדוארד ועשינו איתו מלא כיף וממש היה אחד הימי איילנד הופינג הכי כיפיים שהיו לנו. הוא שם לנו מוזיקה בעברית ומ9:30 בבוקר כבר התחיל למלא לנו כוסות של רום וקולה. האיילנד הופינג היה ממש יפה, קשה להתעלות על היופי של אל נידו אבל באמת שבכל מקום החופים הלבנים והמים השקופים טורקיז, עם כל האלמוגים והשוניות זה משהו שאי אפשר להתרגל אליו.
    חזרנו בערב לארוחת ערב במסעדה של המשפחה של אדוארד. הוא ישב איתנו ודיברנו הרבה על ישראל, נהרס לו הטלפון אז ניסינו לעזור לו וזה לא נחל הצלחה כל כך עד שלבסוף נפרדנו והלכנו לישון.

Day 4 - San Vicente
    קמנו בבוקר, וישבנו לשתות קפה עם גאגא בעלת ההוסטל. גילינו שבמהלך הלילה הגנרטור של השכנים שנמצא ממש מאחורי החדר שלנו עלה באש, היא סיפרה לנו עם הרבה תנועות ידיים והמחשות בצורה מאוד משעשעת ושמחנו לשמוע שכל אירועי הלילה לא הפריעו לנו לישון.
    נסענו לסאן ויסנטה, עברנו בדרך שוב ליד רוחס וכמובן חזרנו לרפה הטעים מלפני יומיים. בעיר אכלנו צהרים ואז המשכנו להסתובב. נסענו לתצפית ואז ירדנו לחוף, נסענו לאורכו עד שהגענו לריזורט שממנו אפשר להשכיר אוהלים. רצינו לעשות לילה באוהל על החוף אבל איך שהגענו לשם התחיל גשם חזק אז הבנו שהפעם זה לא יסתדר ונאלצנו לוותר. חזרנו לסאן ויסנטה ומצאנו הוסטל חמוד בפרברי העיר ממש בלונג ביצ. ענני הגשם כבר התפזרו אז ירדנו לחוף וישבנו שם לראות שקיעה אחרונה מול הים בפיליפינים.