• Day 205

טוֹש ויום הולדת לי 🎉

July 4, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

בוקר בפולגה הקסומה, אורזות את חפצינו ומתחילות מסע רגלי של 40 דקות עם רמקול ואוירה עד לצומת שמתחבר לכביש הסלול, וממנה כבר עלינו על מונית שלקחה אותנו עד לכניסה לטוש. הכפר כולו שיושב על צלע ההר משקיף לעמק מהמם ומלא בגועל נפש של חרא ובוץ במדרכות-ממש הודו קלאסי.
    רצינו לבחור הוסטל עם מרפסת כיפית אז עלינו עד לקצה הכפר ושם מצאנו את ביתנו ליומיים הקרובים.
    העברנו את היום בהיכרות עם הכפר וארוחת ערב שווה במסעדה טובה.
    למחרת בוקר היום הולדת שלי, של העירה אותי עם שירי יום הולדת, ובחוץ במרפסת חיכתה עוגת שוקולד עם נרות ובלונים. התרגשתי מאוד ולא מספיק זה גם קיבלתי סרטון מהמם עם ברכות יום הולדת מאמא ואבא שלי היקרים. חיכה לי גם בטלפון הברכת יום הולדת הכי טובה ומרגשת ומצחיקה שיש מנטוש וזה באמת שימח אותי ממש לקבל את הברכות היפות האלה מהם.
    של סיפרה שאתמול בערב היא הלכה למצוא מאפיה והזמינה את העוגה (בקושי רב הסבירה להם שהעוגה צריכה להיות בלי חשיש, וזה היה מורכב להבנה אבל בסוף זה צלח) וגם דיברה עם מישהי בכפר ושמעה ממנה על מקום נחמד שאפשר ללכת אליו היום. אחרי הבוקר הכיפי הזה החלטנו לאכול ארוחת בוקר ולצאת בהליכה רגלית של כמה שעות למפלים ולכפר קטן ליד טוש ממש בהמשך העמק בעקבות ההצעה ששל קיבלה.
    הגענו למפלים והם היו נראים כיפים ממש אז כמובן שהייתי חייבת להיכנס למים למרות שלא הבאנו בגד ים. אבל אתם יודעים איך אומרים במשפחת נדל - רק כשלא מביאים בגד ים בסוף נכנסים. ככה זה.
    ישבנו ארוכות ליד המפלים קראנו ספרים והיה שקט קצת בלי קליטה לכמה שעות זה תמיד טוב ומרגיע. משם המשכנו בהליכה עד לכפר קוּטלה, זה דרש מאיתנו טיפוס שלא ציפינו אלינו אבל לבסוף הגענו והיישבנו לתה ופטפטנו לנו.
    חזרה בריצה קלה עד לטוש וכשהגענו להוסטל התיישבתי לענות לכל ההודעות שסיננתי כל היום/במקביל מקלחות, וירדנו שוב למסעדה האהובה עלינו לארוחת ערב.
    היה יום מושלם לחגוג בו יום הולדת בחול אחרי כל כך הרבה שנים שאני רגילה לחגוג בצופים זה היה נחמד פעם ראשונה לחגוג בצורה אחרת ולמרות שהייתי רחוקה מהאנשים החשובים בחיי הרגשתי מוקפת בהמון אהבה וזה היה לי כיף להרגיש ככה.