• Day 6

כל כאלב ביג׳ יומו

April 30 in Greece ⋅ ☁️ 20 °C

אחרי התלבטויות קשות בארוחת
    הבוקר, החלטנו לבסוף שלא להחליט, ומצאנו את עצמנו בנסיעה בדרך לכפר קיפי, לחקור קצת את האיזור.. בדרך על הכביש ראינו גשר יפה שלא יכולנו להיתעלם ממנו, אז עצרנו ויצאנו לבדוק. אכן יעד מבוקש והיו תיירים נוספים, ולהפתעתנו גם חברנו הקטן יהל היה שם! ישבנו קצת עם המשפחה, יהל החליט להראות לנו שהוא גיבור ונכנס למים הקפואים, הוא ניסה גם לגרור אותנו, אבל זה לא הצליח לו.. זה הרים לנו את המצב רוח ועשה לנו סיפתח טוב להמשך, ומשם התגלגלנו הלאה לנקודה הבאה.
    עברנו בין תצפיות שונות ויפות - במדרגות ואז לפנורמה וויופוינט.. עצרנו לצהריים במסעדה שהיא בעצמה נקודת תצפית יפה בכפר חמוד, ונהננו מאחת הארוחות הטובות שהיו לנו בטיול. משם המשכנו אל עבר יער האבנים, (האמת שדי במקריות) יער שנוצר בידי הטבע אבל לגמרי נראה כמו התערבות אנושית מרוב הסימטריות שבו האבנים מונחות אחת על שנייה. בתוך היער עצמו היו הרבה רוג׳ומים, על אחד מהם סרט צהוב עם כיתוב bring them home, שישר נתן לנו כאפה מצלצלת למציאות שלנו.
    לסיום נסענו לאוקסיה וויופוינט. רון בדרך שואל מה כבר עוד נקודת תצפית יכולה להפתיע אותנו אחרי היום הזה, והאם בכלל נטרח להוציא את המצלמה או ששוב נראה את אותם הנופים..
    עלינו לכיון התצפית ושם גילינו שבעצם הגענו למקדש האוויר הדרומי של אווטאר אנג. צוקים מטורפים לפנינו ותהום ללא תחתית. כרמל גילתה לראשונה שיש לה מחלת גבהים, אך למרות הבחילות והסחרחורת היא התקדמה עד לקצה התצפית ואפילו הצטלמנו שם (ניתן לראות את החרדה בעיניים).
    בדרך חזור רון זיהה אחו מושלם לפריזבי, וכרמל במפתיע הסכימה לשחק, אז עצרנו את הרכב בצד (טיפה רחוק בגלל הסיבובים החדים בכביש) וירדנו לאחו לשחק. הטלפונים היו בצד, ואחרי 5 התמסרויות כלב ענקי ומפחיד הגיע לתקוף אותנו ולהתקרב אלינו. התחלנו להתרחק (נוטשים את הטלפונים שמונחים עדין בצד) כרמל צרחה בלי סוף ורון עמד שם בגבורה מול הכלב. כרמל הצליחה לחלץ לאחור עד לרכב ורון גם הגיע לאחר מכן.
    החלטנו לקרב את הרכב כדי לצאת למבצע חילוץ הטלפונים, אך לפתע מלא כלבים נוספים ועדר של כבשים בדרך אלינו בדיוק לכיון האחו שבו שיחקנו.
    אז הבנו שהדבר הנכון לעשות זה פשוט לחכות ברכב עד שהם ילכו, וכך היה. לאחר המתנה מורטת עצבים רון הצליח להביא חזרה את הטלפונים והמשכנו משם (לא לפני שהזהרנו גם את הגרמנים שפגשנו עם הרכבים המגניבים שלא כדאי להם להישאר באיזור).
    הורדת פאניקה מחוויות ה near death experience עם גלידה ושוקו חם, וסיימנו את היום במקלחת ארוכה ומרגיעה.