Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 9

זה לא בעונה

3 de mayo, Grecia ⋅ ☀️ 17 °C

קמנו בבוקר ליום עם מזג אויר מבטיח יותר אז אחרי קפה במרפסת יצאנו לקרוע את האי.
    תחילה מצאנו מסעדת חוף יחסית קרוב למקום שאנחנו ישנים בו, מסעדה ענקית מלא מקומות ישיבה עם ממש מעט אנשים כי האי באמת יחסית ריק מתיירים וחשבנו שבטח מפוצץ פה בשיא העונה ואיזה מזל שבאנו עכשיו ולא בקיץ. אכלנו שם בוקר לא מוצלח במיוחד אבל מהרגע הזה היום רק הלך והשתפר.
    החוף היה גם באווירה תיירותית כזו אבל הכל בבנייה ושיפוצים לקראת הקיץ ואין כמעט אנשים. מצאנו פינה שקטה ואחרי כמה תשחצים כרמל נרדמה על הסלעים.
    המשכנו לנקודה הבאה - פורט קציקי.
    נסיעה עקלקלה של שעה (שהרגישה כמו שעתיים) בדרכים ישנות ולא מפותחות אבל בדרך מיליון וילות יוקרה מטורפות מול הנוף.
    הדרך הובילה אותנו אל חוף יפיפה עם מים טורקיז שאי אפשר להעביר בתמונות.
    חשבנו לעצמנו שבטח בעונה הכל מפוצץ עד אפס מקום לשבת על החול ועכשיו רגוע ושקט, מצאנו בקלות פינה לבד בחוף, שכשכנו מעט במים (לא היה אפשר ממש להיכנס בגלל הגלים החזקים). השמש הייתה לטובתנו ורק סינוורה אבל לא שרפה ולא היה חם מדי, עם רוח נעימה, בקיצור מושלם.
    אחרי כמה שעות כיפיות בחוף עלינו חזרה כדי לא להיתקע בדרכים בשקיעה. מצאנו בדרך מסעדה עם מרפסת נוף יפה וישבנו שם לארוחת ערב עד שחבורת יוונים צעירים הגיעו ועשו מלא רעש.
    חזרנו לדירה ומילאנו אמבטיה חמה עם מלאא קצף ואכלנו גלידה כמובן :)