Uydu
Haritada göster
  • Gün 12

דה ביג פינאלה

6 Mayıs, Yunanistan ⋅ ☀️ 24 °C

היה שוב יום חורפי יותר, נסענו לנידרי העיירה בצד השני של האי. בתחילת היום גשום ואז התבהר, בילינו בעיקר במסעדות והסתובבויות.. בערב ראינו מירוץ דירוג פורמולה במלון עם העובדים ,אחד המנהלים במלון בשם טים, בחור מהולנד שאל על המצב בארץ ודיברנו איתו על זה ועל החטופים. אחר כך ב00:00 יצאנו לכנסיה לראות את הטקס של חג הפסחא שנקרא גם טקס האש הקדושה, ובו הכומר מדליק נר וכולם באים אליו להדליק את הנר שלהם מהאש של הכומר ואז האור מתפשט וזה מביא ברכה.. משהו כזה.. הזיקוקים נשמעו קצת כמו יריות וזה שיבש לנו קצת את החוויה, אבל היה ערב נחמד סך הכל.. תסמין ישראלי כנראה

למחרת השמש יצאה
    השמיים היו כחולים
    ורון וכרמל צריכים לעזוב את לפקדה :(
    נסיעה של כ5 שעות, עצירה בתעלה ובסוף הגענו בדיוק בזמן להחזיר את הרכב לסוכנות לפני שהם סוגרים שם בגלל החג.
    היינו ממש רעבים, לא אכלנו כמעט כלום והשעה כבר 17:00, מצאנו פיצרייה נחמדה ואז תוך כדי שאנחנו מסתכלים על התפריט פתאום עלה לנו רעיון ללכת לאכול אוכל הודי, אז באותו הרגע קמנו והלכנו למסעדה הודית שהייתה ממש אותנטית, גם מבחינת הטעמים וגם מבחינת העיצוב(אהבנו ממש!!)😜
    חזרנו לחדר לנוח, ולמרות שהיינו כבר גמורים אמרנו לעצמנו שלא נוותר על הלילה האחרון ונצא בערב לבר ספורט לראות את המירוץ פורמולה.
    רון דקר במפות מראש מקום ואפילו בדק באינטרנט שהם אכן משדרים היום את המירוץ.
    יצאנו מאוחר מהחדר ורצנו בדילוגים לעבר הבר ספורט. כשהגענו גילינו שהם לא משדרים היום את המירוץ ובכלל הם תכף סוגרים בגלל החג.
    התאכזבנו אבל לא ויתרנו, מצאנו בר קוקטיילים מגניב וצפינו במירוץ שם דרך הטלפון, וטוב שעשינו כך כי היה מירוץ ממש טוב ואפילו נוריס ניצח לראשונה! (רון ממש אוהב אותו)
    חזרנו לחדר שפוכים מעייפות, ולמחרת התקשינו לקום בבוקר.. אכלנו ארוחת בוקר ואחרי קניות קטנות אחרונות בשוק הפשפשים של אתונה, כולל תקליט שרון מחפש כבר תקופה, עלינו על המטרו והגענו לשדה ממש בזמן. רק חבל שהחברת תעופה ממש לא עמדה בזמנים ואחרי עיכובים רבים לבסוף המראנו וחזרנו לארץ