Satellite
Show on map
  • Day 62

    Flores, stad 🌅🚤

    April 19, 2022 in Guatemala ⋅ ☀️ 33 °C

    Zondagmiddag kwam ik aan in Flores. Dit is eigenlijk een stad met een tini eilandje in het meer Petén. De meeste hotels/hostels/restaurants voor de toeristen zitten op dit eilandje en dus ook mijn hostel Los Amigos. Groter hostel dan ik had verwacht. Ze hadden hun eigen restaurant, nachtclub, spa en reisbureau en ook konijntjes en schildpadden gewoon rondlopen. Heel grappig. Zondags heb ik met Nupur (ontmoet bij El Sot’z) lunch gehad bij een vlindertuin en een rondje op het eiland gedaan. Nog naar de supermarkt voor wat snacks voor Tikal. De andere dagen buiten de tour naar Tikal waren vooral in een hangmat hangen, lekker eten en prachtige zonsondergangen bekijken aan het water. Het was echt veeeelste warm om ook iets anders te doen. De laatste dag (woensdag) kwam ik Jordy (ontmoet in Free cerveza) weer tegen en zij had weer andere nederlanders ontmoet bij free cerveza (waar ik ook met Ruben was) die we dan weer tegenkwamen na een klein boottochtje naar een plek waar je kon zwemmen. Lange zin. Excuses haha. Met hun nog een drankje gedaan (Jordy, Bart, Isabel). Nu in de nachtbus weer richting Antigua. Hier kom ik rond 7 uur morgenochtend aan.Read more