Satellite
Show on map
  • Day 9

    Tokio - dzień drugi/ day 2

    July 14, 2023 in Japan ⋅ ☁️ 28 °C

    Hejka!
    Kolejny bardzo intensywny dzień w Tokio! Wstałam z samego rana i pociągami dotarłam do Senso-Ji piękna świątynia. Potem przeszłam się po okolicy, dużo uliczek, gdzie próbują Ci wcisnąć pamiątkę. Kupiłam sobie wróżbę i była nieszczęśliwa (olaboga), więc musiałam ją przywiązać do takiego trzymała na niepomyslne wróżby, żeby odpędzić te zle duchy.
    Idę w stronę parku Ueno. Dotarłam do Ameyoko shopping district, gdzie jak nazwa wskazuje, znajduje się raj dla zakupiarzy i zakupiarek.
    Park Ueno. To mnie pokonało. Zobaczyłam świątynie, gdzie kupiłam takiego dzwoniącego gada, który ma mi przynosić szczęście. Przeszłam wokół jeziora z liliami wodnymi. A potem idę i idę, jest ciepło, dużo schodów i brak energii na muzeum, wiec siedze na ławce i odpoczywam. Udało mi się zaplanować następny tydzień, więc to chyba jakiś sukces!
    Nezo shrine - świątynia z tymi charakterystycznymi bramami tori. Spotkałam się z Barborą i braćmi. Jedziemy zobaczyć widoki z budynku jakiegoś rządowego, najważniejsze, że za darmo i 45 piętro (i że była jakaś polska wycieczka).
    Potem ostatni punkt - Akihabara. Tam w 9-piętrowym przytułku można grać w różnorakie gry, łowić zabawki w automatach i takie tam! Wracam pociągiem, nóg nie czuje, kupiłam herbatkę i idę w spanko.
    Read more