Satellite
Show on map
  • Day 11

    Tokio - niedziela

    July 16, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 35 °C

    Piękna niedziela. Może nawet za piękna jak na włóczenie się po mieście. 34 stopnie, a odczuwalne 41. Niebieskie niebo, zero chmur, ale jakoś przeżyliśmy :))

    Jadę sobie z rana do Akihabary, gdzie próbuje upolować jakieś gadżety z Haikyuu dla mnie i mej siostry Zofii. 10-piętrowe sklepy pełne mangi i anime były niemałym wyzwaniem, ale w końcu po niecałych 2h i paru sklepach z zadowoleniem i dumą jestem w stanie stwierdzić, że został odniesiony sukces!

    Idziemy do Kanda shrine - bardzo ładnie, podobno to świątynia anime, jeżeli dobrze pamietam. Podążam w stronę Pałacu Cesarskiego w Tokio. Sam pałac jest zamknięty, ale mogę się bez końca przechadzać po ogrodach. Podziwiałam mury, wszystkie obronne fortyfikacje i mosty (bo wiadomo, fosa).

    Po tych przygodach pędzę do Zojo-ji temple. Ale nieźle się rozproszyłam. Zatrzymałam się w Parku Hibiya. Podążałam za muzyką. Mieli próbę, bo wieczorem będzie jakiś koncert. Potem uznałam, że pójdę zobaczyć Godzillę, ale znowu moją trasę wyznacza muzyka dobiegająca zza drzew. Tym razem był to Oktoberfest!! Śmiechowo!

    Oke Godzilla, a potem spaceruje przez Ginza. Bardzo dużo barów wzdłuż torów, a nawet pod torami!

    Teraz już serio biegnę do Zojo-Hi, bo zaraz zamykają! W tej świątyni jest sporo posążków dzieci w czerwonych czapeczkach. Symbolizują one nienarodzone dzieci ://

    Jestem obok Tokio Tower - taka wieża Eiffla tylko, że w Japonii. Fajowsko. Tam natknęłam się na wyścigi rowerowe dzieci.

    Potem jadę się spotkać z Barą i braćmi. Zakupy! Miałam iść na karaoke, ale jestem padnięta. Jadę do domu. Ledwie stoję, ale to był dobry dzień!
    Read more