• Day 2

Dubrovnikas vecpilsēta

April 20, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 12 °C

- Pirmā pilnā diena. Varbūt nav tik silts cik gribētos, bet ja būtu +30 grādi arī būtu grūti. Nezinot ko sagaidīt no laikapstākļiem esam gatavi gan lietum, gan +10, gan +30.
    -Madarai pirmās palmas un pirmais tirkīza zilais ūdens, tāpēc bildes vajag daudz un visur. Līdz ar to iešanas temps samērā lēns, bet mēs nesteidzamies. Lēni un stabili dodamies vecpilsētas virzienā.
    - Iesim pa pilsētas mūriem apkārt. Ņemot vērā, ka nekas vairāk par skatu uz jūru un vecpilsētas jumtiem mūros nav (izklausās noniecinoši, bet domāts, ka mēs neko nepatērējam pilsētas resursu ziņā!) biļete padārga - 24eur no cilvēka. Bet nu būtu stulbi atbraukt un nožīdot. Vecpilsētā ir filmēts Game of Thrones epizodes un arī atsevišķas ainas no Star Wars sāgas. Bet tā kā neesam ne vienas, ne otras sāgas fani, tad šis faktors uz mums lielu ietekmi neatstāj.
    - Atrakcija ar fočēšanos uz kādām 3h. Skati jau skaisti. Vienā pusē Adrijas jūra, otrā - Dubrovnikas vecpilsētas sarkano dakstiņu jumti. Atgādina filmu - Assasin's Creed.
    - Pēc mūriem vēl pamaldamies pa mazajām vecpilsētas ieliņām. Ieejam cafe, kurš sola skaistāko skatu pilsētā. Itkā jau smuki, bet pilsētas mūri vai sarkanie dakstiņa jumti man liekas smukāki nekā jūras horizonta līnija. Būtu vismaz kuģīši braukājuši... Katram pa 6eur mazais 0.33 vinčiks spēkam un ejam tālāk.
    - Atpakaļ-ceļā uzkāpjam Lovrijenac cietokšņa kalnā no kura paveras diezgan stilīgs skats uz vecpilsētu.
    - Mājas esam ap 18. Paēdam atpūšamies un saprotam, ka jāiet vēl kaut kur. Aizejam uz veicīti pēc "vīnogu sulas" un uz Plaža Bellevue. Man klusībā doma nopeldēties, bet iebrienot ūdenī līdz celim saprotu - no go. Tad nu pasēžam tāpat sausi.
    - Mājupceļā uzejam picu kiosku. No tādas smaržas arī negribot ēst apetīte parādās gana laba. Diezgan liela picas šķēle ar burbuļojošu sieru 3.5eur. Diezgan motivējoši šeit iegriezties vēl turpmākajās dienās.