• Day 1

Varšava

September 24, 2017 in Poland ⋅ ☀️ 17 °C

- Varšavu sasnieguši, izmetam loku pa centru, kur kādā lielveikalā paēdam. Madara apēda kaut kādus nenosakāmas izcelsmes salātus. Man bija maksimāli negaršīgs kebabs. Pēc pusdienām nospriežam, ka nav forši uz kaut kādas mazas šķērsielas atstāt auto pilnu ar visām mūsu somām, tāpēc laižam uz naktsmājām, kas ir nostāk no centra. 3 istabu apartamenti 5 cilvēkiem par 75eur uz nakti - Two&Two Airport apartments. Atrodas tuvāk Chopina lidostai, kur rīt no paša rīta jāsavāc Baltušs. Viņš ielidos no Neapoles, kur bija uz Itālijas vieglatlētikas klubu čempionāta finālu.
    - Nedaudz atvilkuši elpu un iekārtojušies (cik nu tas nepieciešams uz vienu nakti), izejam ielās tur pat pa mūsu rajonu. Brauciens nav atklāts kamēr nav attaisīta pirmā poļu alus bundža. Sacīts, darīts. Kaut kādā kioskā iztikas minimumu atrodam.
    -Pastaigas pēc aizejam uz vietējo parku - Park im. Marka Kotańskiego, kas atrodas salīdzinoši netālu. Tomēr tur viss pārrakts remontdarbu dēļ, tāpēc baigi interesanti nebija. Ejam mājās, kur uzspēlēsim dažas partijas UNO kārtis.
    - Tā kā dzīvojam pāris km no lidostas rīt baigi agri nekur nav jāskrien.