• Day 2

Varšava - Zakopane

September 25, 2017 in Poland ⋅ ⛅ 11 °C

- Salīdzinoši nesteidzīgs rīts. Baltušs ielido nedaudz pirms 10. Atrasts un savākts veiksmīgi. Izbraucot no Varšavas pirmajā iespējamā benzīntankā viņš protams arī tiek likts pie stūres. Tālāk viss loģiski. Pēdējā rindā ar Ģirtiņu spēlējam UNO, kamēr meitenes vidējā rindā bīda savas lietas. Vēlreiz apstiprinām, ka Ģirtiņa ideja mainīt šoferi pa busa bāku ir totāli izgāzusies, jo pirmo uztankošanos kopš Rīgas veicam aptuveni 20km pirms Zakopanes.
    -Kādu pusstundu pirms Zakopanes jau redzamas sniegotās Tatru kalnu virsotnes. Pēc neilgas pamaldīšanās pa pagalmiem atrodam arī nepieciešamo pastkasti, kurā noglabātas mūsu apartamentu atslēgas.
    -Apartamenty Sun&Snow Centrum diezgan omulīgi. Lai arī vienistabas mansarda dzīvoklis, tomēr gana liels, lai pāris dienas visi 6 mierīgi tur uzturētos. Par divām naktīm no 6 cilvēkiem kopā 115eur.
    - Noliekam mantas un jāiet meklēt kaut kas ēdams. Izdevīgi, ka dzīvojam virs veikala. Bet šobrīd gribas kādu siltu karbonādi. Pēc neilgiem meklējumiem netālu pie mājām atrodam krodziņu Adamo, kas atrodas vienas no Zakopanes galvenās gājēju ielas Krupowki galā. Tas bija labais! Divatā ar Madaru pamatīgi paēdām, iedzērām alu/vīnu un kopā uz diviem rēķins nepilni 15eur!
    - Pielikušies ejam mājās, kur jāuzlaiž dažas UNO partijas pirms iešanas gulēt. Rīt pirmais pārgājiens!