• Day 6

Aušvice

September 29, 2017 in Poland ⋅ ⛅ 10 °C

- Šodien pēdējā pilnā brauciena diena. Pirmā pietura šodien - Aušvice. Holokausta epicentrs. Vārds iespaidīgi īsti neatbilst šai vietai, kur nogalināti vairāki simti tūkstoši cilvēku, tomēr sajūtas šeit ir savādas. Aptuveni 3h pagāja kamēr izstaigājām nometni. Diezgan izzinoša informācija bija atrodama pie objektiem, līdz ar to gida neesamība šeit nebija izjūtama, lai gan ik pa laikam pieslēdzāmies citām grupiņām un paklausījāmies ko stāsta tās vadītājs. Viena no vēstures briesmīgākajām vietām, kas līdz šim apmeklēta, bet esot Krakovas tuvumā manuprāt šeit ir jāatbrauc, jo tā tomēr ir daļa no mūsu - eiropiešu vēstures daļa.
    - Žēl, ka nezināšanas pēc neaizbraucām uz nometnes otro daļu, bet nu neko darīt. Gan jau kādreiz apskatīsim arī to.
    - Tā kā vakar braukšana praktiski nebija, tad šodien Ģirtiņam šoferēšana jāturpina. Ar Baltušu aizmugurē divītī bliežam UNO un tatrus neilgajā ceļā līdz Krakovai. Meičas vidējā rindā guļ. Vai vismaz mēģina to darīt.