• Day 6

Krakova

September 29, 2017 in Poland ⋅ ☀️ 16 °C

- Navigācijas ziņā viss veiksmīgi. Krakovā ātri sameklējam naktsmājas, kuras atrodas 5m no vecpilsētas. Parkings bija ļoti šaurs uz mazas blakus ieliņas, bet iemokam busu stāvvietā. Pārējie tusē vēl pie busa kamēr man jāaizskrien pēc atslēgām. Kāds gabaliņš jāiet. Pa ceļam uz ielas ieraugu zelta Ferrari. Pēc ~30min esmu atpakaļ ar atslēgām.
    - Diezgan plašs divistabu dzīvoklis - Hollywood apartaments ar stilīgu balkonu uz vecpilsētas pusi. Par nakti no visiem 100eur. Varbūt baigais bonuss nav tas, ka tieši zem mums ir bārs, bet nu vienu nakti gan jau pārdzīvosim. Beigās gan neko no tā nedzirdējām un naktsmājas bija ļoti labas.
    - Nedaudz atvelkam elpu un tad laižam ielās. Jāatzīst, ka Krakovai ieplānots tikai viens vakars. Pilsēta atstāj ļoti labu iespaidu. Centriņš sakārtots, cilvēku daudz, restorāni pilni. Viss notiek. No sākuma aizejam līdz uguni spļaujošajam pūķim Wawel dragon. Aptuveni reizi 10-15min pūķis spļauj ugunis. Kādas divas reizes sagaidām tad ejam tālāk uz pašas vecpilsētas pusi, kur nosacīts galamērķis ir Svētās Marijas bazilika ar dažādajiem torņiem centrālajā laukumā. Apmetam līkumu, izejam cauri tirdziņam. Meitenes kaut ko paskatās, bet džekiem gribas ēst tāpēc gaidām, kad varēsim iet tālāk.
    - Mūžīgā problēma ir nezināmā vietā ieiet kādā restorānā. Ejam garām pa trīs reizēm visai rindai, kamēr ieejam pirmajā šķērsielā no centrālā laukuma. Cilvēki vidēji daudz, bet pirmajā mirklī izskatās ok. Mūsu viesmīlei gan gadījās maksimāli daudz misēkļi. Gandrīz visi pasūtījuši žureku, fļaki vai citu zupu - visiem atnes dakšas un nažus. Baltušs apvainojas, ka pirmais pasūtījis alu to dabū pēdējais. Ģirtiņa uzkodu gaļas plati atnes pēc pamatēdiena. Tā kaut kā gāja vakariņās. Kad pie rēķina maksāšanas viesmīle pārprasa - Would you like to pay additional for the service?, Madara nepārprotami māj ar galvu - No! Baltušs ejot prom vēl piemetina smagā akcentā - I order beer first, get last. Sorry, no tip for you! Visi baigi sasmējušies par to ejam uz mājpusi.
    - Atpakaļceļā vēl uzkāpjam augšā Wawel pils laukumā, kur uz to pašu pūķi un Vislas upi varam paskatīties no augšas. Naksnīga Krakovas panorāma. Vēl pa ceļam pasiekalojamies pie kūciņu un bulciņu skatloga... Daži arī salūza kārdinājumam.
    - Mājās vēl pa pēdējam brauciena tatram un uno turnīram. Baigi negribas vēl braukt mājās, jo Krakova atstāja tiešām patīkamu iespaidu. Ļoti labprāt uzkavētos šeit vēl vismaz vienu pilnu dienu.