• Day 1

Krakova

September 15, 2018 in Poland ⋅ 20 °C

- Pēc 3 šoferēšanas cēlieniem ap plkst. 19 esam Krakovā. Tā kā mūsu motelītis ir kuģa imitācija Vistulas upes krastā pie pašas vecpilsētas, bija nedaudz problemātiski atrast parkingu, bet pēc vairākām pariņķošanām atradu pāri ielai pie citas viesnīcas. Naktsmāju nosaukums: Hostel on The River Marta. Kāpēc river Marta ja tā ir Vistulas upe? Par 1 nakti no 6 cilvēkiem samaksājam 92eur.
    - Iekārtojamies mini miteklītī. Istabā pa 4 gab. Ar Madaru kopā esam vēl ar Mārtiņu un Aneti. Anna un Baltušs divas istabas tālāk.
    -Noliekam mantas un jāiet izmest loks pa vecpilsētu. Maršruts ļoti līdzīgs kā pirms gada mājupceļā no Dienvidpolijas. Un arī tāpat kā pagaišajā gadā visi noēd pa pamatīgam virtulim pie pirmā kioska.
    - Centrālajā laukumā ar skatu uz svētās Marijas baznīcu iedzeram pa aliņam un apēdam šķiet poļu virtuves zināmāko zupu - žureku. Šodien no ceļa neliels nogurums tāpēc daudz staigāties negribas, turklāt rīt vēl savas 7-8h jābrauc.
    - Pa ceļam uz naktsmājām nogājām gar pūķi (to, kas spļauj ugunis parasti - Smok Wawelski). Kādas 20min gaidījām, bet tā arī nesagaidījām kad tas izdvesīs savu ugunīgo elpu. Šodien viņam brīvdiena.
    - Es jau biju iekārtojies gultas otrajā stāvā, kad Madara izdomāja, ka negrib gulēt viena. Tāpēc gulējām abi otrajā stāvā diezgan cieši, jo gultas nebija tās lielākās. Tā rezultātā miegs nebija tik ciešs kā mēs saspiedušies.