• Day 5

Kēnigzē 2. haiks

September 19, 2018 in Germany ⋅ 19 °C

- Šodien nav saspringta grafika. Plānotais gājiens ir ap 15km, bez iespaidīgiem vertikālajiem metriem. 7 no rīta nav vajadzības startēt, bet baigi garumā nevelkam laiku tāpat un nedaudz pēc 8 izejam.
    - Maršruts sākumā ved gar Kēnigzē bobsleja trasi. Tur pat blakus ir ūdenskritums. Nodomājam, ka rīt jāpalien apakšā zem tā. Sanāks interesantas bildes.
    - Lai arī vēl ir relatīvi agrs, bet daudzi haikeri mums jau nāk pretī. Cikos tad viņi sāka?
    - Pirmās 2h taka ved samērā strauji uz augšu, bet grantēta un viegli ejama. Kopumā ceļš aptuveni 4h ved caur mežu brīžiem caur kokiem paspīdot Alpu panorāmām.
    - Taka pēkšņi kļuva klinšaina un ļoti šaura. Vietām pat parādās metāla kāpšļi, kas horizontāli iecirsti klintī pa kuriem jātiek pāri kādai aiziņai. Stilīgi, man patīk, bet te nu bija - viegli ejamā taka! Vietām iespēja pieturēties pie ķēdēm, bet nekas ļoti traks. Skati tagad jau kļuvuši daudz iespaidīgāki par meža taku, kur gājām līdz šim.
    - Pēc interesantajiem kāpieniem augšup, jādodas lejā, jo šajā pārgājienā tādas sasniedzamās virsotnes īsti nav. Ejot lejup izveidojas bīstama situācija. Gar taku ir daudz lielāki un mazāki birstoši akmeņi. Tā kā taka iet zig-zagā tad ja kāds iepaliek, pasperot kādu akmeni daudz nevajag, lai zemāk esošajam iedotu ar to pa ķirbi. Un viens džeks, kas gāja kādus pārsimts metrus virs (respektīvi - aiz) mums izkustināja vienu diezgan lielu akmeni un tas aizlidoja gar pašu Anetes galvu. Visiem, kas to redzēja spalvas gaisā. Jomajo... Viss par laimi veiksmīgi!
    - Pakāpjoties nedaudz zemāk dienas panorāma (lai gan par to nevarēja sūdzēties visu trases otro daļu). Maza platformiņa, kur uzstādīti 6 soliņi. Lielākā daļa gan šeit nonāk aizbraucot ar prāmīti uz mūsu šīs dienas finiša punktu - St. Bartholomew baznīcu, nevis pavadot vairākas stundas kātojot.
    -20min pasēžam un atvelkam elpu, pafočējamies un dodamies lejā. Līdz galam jāiet vēl nedaudz vairāk par stundu.