• Day 8

Oberammergava

September 22, 2018 in Germany ⋅ 9 °C

- Kā vakar nolēmām uz Oberammergavu brauksim ar sabiedrisko. 20min jāiet uz staciju no kuras ar vienu busiku var tikt līdz mūsu mērķim. Jābrauc kādas 40min. Tūrista kartiņā ir QR kods kurš autobusā jānoskenē un var braukt. Tā ir teorija. Realitātē varēja noskanēt katru otro kartiņu, bet visus ielaida busā tāpat.
    - No sākuma ejam uz rodeļiem. Pacēlājs+nobrauciens 11€ no cilvēka. Varēja iet arī ar kājām, bet izvēlējāmies pa 10min uzbraukt, nevis 1.5h iet kalnā pa slapju zāli.
    Iespaidīgs trases garums. 2.4km un ātrums 20-40km/h. Brauciens bija ap 5min garš un pa vidu bija kamera, kas nobildēja visu sažmiegtās sejas. Bildi pēc tam varēja pa 2€ nopirkt, bet mēs atturējāmies. Madarai braucot bija jātur kamera, bet pārāk labs video materiāls nesanāca...
    - Pēc tam izstaigājām pilsētu. Daudz remontdarbi notiek. Var redzēt, ka pilsētā beigusies sezona un sāk gatavot pilsētu nākamajai. Pilsētiņā katru gadu oktobrī jānotiek uzvedumam, kurā piedalās gandrīz visi pilsētas iedzīvotāji. Tam visi ļoti cītīgi šobrīd arī gatavojas.
    - Ignorējot daudzos ceļu remontus, pilsēta krāšņa. Gandrīz katra ēka ir ar kaut ko apgleznota. Tāda kā pasaku pilsētiņa.
    - Pēc nostaigāšanās ieejam krodziņā ieēst kādu desu. Citi atkal kaut ko eksperimentēja, bet es paliku pie klasikas: bockwurst+alus.
    -Šodien Minhenē sākas Oktoberfests. To var redzēt arī šeit uz ielas. Pat ja visi vietējie nebrauc uz Minhenes alus epicentru, tad saģērbšanās savos ādas šortos un vestēs tiek uztverta nopietni visās vecuma grupās.