• Day 12

Minhenes olimpiskais parks/BMW muzejs

September 26, 2018 in Germany ⋅ 5 °C

-Uz Minheni braucam ar FlixBuss, lai visi mierīgi varētu iekaut pa aliņam festā. Buss diezgan kruts. Divstāvīgs ar tualeti un rozeti zem katras sēdvietas. Pērkot biļetes mobīlajā aplikācijā tās ir 2x lētākas. To nebūtu bijis slikti zināt iepriekš.
    -Ieradušies Minhenē konstatējam, ka ir pavēss. Dodamies no sākuma uz olimpisko parku. Olimpiskais parks izmēros iespaidīgs. Noejam gar stadionu, bet iekšā tikt nav iespējams. Šeit notika 1972. gada olimpiskās spēles. Mūsu šķēpa mešanas leģenda Jānis Lūsis šeit izcīnīja sudraba medaļu piekāpjoties vietējam vācietim par nieka 2cm. Aizejam uz torni, kurā pa 7eur uzbraucam augšā. Liftā ir lifta operators. Pats nedrīkst spiest pogas. Laikam sarežģīts lifts. Tā kā šodien ir skaidras debesis, redzēt var ļoti tālu. Pat Cūgšpici. Samaksāju 1eur, lai paskatītos tālskatī. Ar to pavisam noteikti var saskatīt Vācijas augstāko virsotni, tikai neesmu drošs vai skatījos uz pareizo.
    - Lejā vēl nedaudz pasēžam parkā pie dīķa. Mārtiņš ar Baltušu tur mēģina novērtēt zivju situāciju. Ar Madaru apejam apkārt strūklakai, kur metālā iespiesti slavenību roku nospiedumi. Galvenokārt pasaulslaveni mūziķi.
    - Tālāk mūsu ceļš ved uz BMW muzeju, kas ir turpat blakus. Vēl pirms iešanas pašā muzejā var apčamdīt un iesēsties krutos vāģos un uzsēsties uz močiem. Apmēram stundas laikā izejam cauri muzejam un jāatzīst, ka interesantāk bija pasiekaloties pie jaunajiem un prototipu BMW modeļiem pie muzeja nevis paša muzeja eksponāti. Tos prototipus var apčamdīt un iesēsties tajos bez maksas.
    -Tālāk jau uz dienas galveno objektu - Oktoberfest.