• Day 12

Oktoberfest

September 26, 2018 in Germany ⋅ 16 °C

- Patīkami ir tas, ka šajā jandāliņā nav ieejas maksas. Pie ieejas daudz bombzīši, kuri mēģina tikt pie plastmasas pudelēm. Tomēr 25 centi par katru nodoto gabalu.
    -Tas, ka būs ļoti daudz cilvēku tas bija skaidrs, bet ka tik daudz... Iekšā teltīs bez rezervācijas praktiski nereāli dabūt vietu pie galdiņa un ja neesi pie galdiņa alu nevar pasūtīt. Mums paveicās, ka šodien ir skaidras debesis un nokrišņi nedraud tāpēc varējām arī meklēt vietu ārā, kur meklējumi bija krietni veiksmīgāki.
    - Principā viss ir atvieglots maksimāli. Visur alus maksā vienādi - 1l kauss 11eur. Katrā teltī dod tikai viena veida alu, savukārt ēdieni visur vienādi. Tāpēc pasūtot teksts vienkāršs: "Ein bier!". Nopērkam arī klinģeri. Svinīgi izkaujam un safočējamies ar lielo kausu.
    - Pēc tam Mārtiņš ar Aneti iet pastaigāt pa pilsētu, bet pārējie izstaigājam teritoriju. Ar Baltušu nopirkām bavāriešu cepurīti, lai vismaz nedaudz ieplūstu starp visiem, jo vietējie patiešām nopietni uztver saģērbšanos nacionālajos tērpos. Principā uzreiz var pateikt, ka esi tūrists, ja neesi ādas šortos un rūtainā kreklā.
    - Pārsteidzoši ātra apkalpošana. Burtiski minūtes laikā tiek atnests alus un trīs minūtēs atnesa ceptu cāli. Pie tām cilvēku masām iespaidīgi. Kopā izkāvām trīs aliņus un diemžēl bija jādodas prom, bet gribētos šeit reiz atgriezties ar nesteidzīgāku grafiku.