Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 2

Gediminas Castle Tower

9 Agustus 2020, Lithuania ⋅ ☁️ 27 °C

Pēc tam, kad konstatējām, ka uz Trīs krustu kalnu mēs nevaram uzbraukt (Madaras ceļa rehabilitācija vēl tādu kāpšanu ar kājām neļauj) tāpēc virzāmies viena no Viļņas simbolu - Ģedimina torņa virzienā. Tornis ir redzams no daudz un dažādiem pilsētas punktiem.
    Šeit iespējams uzbraukt augšā/lejā ar funikulieri samaksājot 1€ katrā virzienā. Galā panorāmisks skvēriņš pār Viļņas vecpilsētu un protams, pats Ģedimina tornis. To 1409. gadā uzbūvēja Vitauts Dižais.
    Lai uzkāptu tornī biļete jāpērk vēl atsevišķi. Parastam mirstīgajam 5€, bet studentiem 2€. Tur šauras un stāvas kāpnes tāpēc es ātri vienītī uzskrienu augšā un nobildēju panorāmu un lejā. Redzama visa Viļņas vecpilsēta. Sarkanie jumtiņi, daudzās baznīcas, Viļņas TV tornis un daudz kas cits. Tomēr jāatzīst gan, ka skats praktiski tāds pats kā no skvēra.
    Tālumā izskatās, ka pastāv negaisa risks, tāpēc sākam formēties atpakaļ uz pilsētas pusi, kur vajadzētu sākt kādu kafejnīcu “testēšanu”!