• Day 1

Nicas vecpilsēta

August 5, 2021 in France ⋅ ⛅ 27 °C

Esam ar vieglu bagāžu tāpēc nolaidušies Nicā ar kājām dodamies pilsētas virzienā. Līdz 7km garajai des Anglais promenādei jāiet apmēram 4km. Principā tā ir zīmīgākā un slavenākā Nicas vieta - kristāldzidrā pludmale!
    Rīts nedaudz apmācies, bet ļoti silts. Mūsu naktsmājas Villa Eden atrodas uz promenādes 2km attālumā no vecpilsētas, bet 200m attālumā no Vidusjūras. Iečekošanās ir no plkst. 13.00, bet mēs esam klāt jau ap 11.30, tāpēc sākam risināt pusdienu jautājumu.
    Pie naktsmājām blakus esošajā Rue De France ielā kafejnīcā Le Petit Bouchon apēdām picu. Ļoti francisks ēdiens :).
    Iekārtojāmies mājās. Neliela istabiņa ar dušu un mini balkonu. Tualete gan kā izrādās gaitenī, bet nu 2 dienas pārdzīvosim. No balkona var redzēt jūru. Par 2 naktīm ār brokastīm šajā nelielajā viesnīcā samaksājam 162eur.
    Vecpilsētā izlīkumojām mazās ieliņas, apskatījāmies katedrāles un pieminekļus ar neizrunājamiem nosaukumiem. Uzkāpām vecpilsētas pilskalnā - Colline du Chateau. No tā paveras lielisks skats gan uz Nicu un visu piekrasti, gan arī uz austrumu pusi, kur redzama Nicas jahtu piestātne - Port de Nice Lympia.
    Lēnā garā taisoties uz mājpusi, piestājam Rue Saint-François de Paule Īru bārā uztankoties. Vakariņas nopērkam pārtikas veikalā un pludmalē paēdam. Dienas beigās esam nokājojuši gandrīz 20km. Mums mazāk nesanāk.