• Day 2

Nica, Eze nesanāca

August 6, 2021 in France ⋅ ☀️ 28 °C

Šodien galvenais uzdevums bija tikt pie auto. Naktsmājās standarta franču brokastis - kruasāns, bagete, kafija un svaigi spiesta sula. Dodamies uz centru pēc auto. Nesaprašanās - auto jāsaņem pavisam citā adresē, nekā norādīts booking’ā. Operatīvi pārkārtojamies uz tramvaju un laižam pakaļ vāģītim.
    Nokārtojuši formalitātes tiekam pie Citroen Aircross. Lai arī rezervācijā bija minēts VW Polo or similar. Pa lielam, protams, mums tas neko nemaina, galvenais, lai auto brauc un rāpjas serpentīnos. Par 6 dienām auto nomā samaksājam 450eur. Drošības depozīts gan neerti liels - 700eur. Jāsaka gan, ka šeit Nicā ar mazāku depozītu nomas neizdevās atrast. Plāns doties uz veikalu pēc pusdienām/vakariņām un tad uz netālo pilsētu Eze. Šī pilsēta ir tik neliela klints malā, ka atrast auto parkingu ir tuvu neiespējamai misijai. Pilsētā dzīvo nepilni 3000 iedzīvotāju. Katru dienu noteikti vismaz 10x vairāk tūristu šeit izbrauc cauri. Lai visu dienu neriņķotu pa stāvvietām paliekam pie tā ka nobildējām klintis pa gabalu un braucam atpakaļ uz Nicu. Skaists skats, ar tā saukto Velna tiltu (Devil's bridge) fonā. Leģenda vēsta, ka gans esot lūdzis velnam uzbūvēt tiltu uz Eze pilsētu apmaiņā pret tās dzīvās radības dvēseli, kas pirmā šķērsos tiltu.
    Izlaižam skaistu loku pa promenādi ar tūristu nomas velosipēdiem. Aizbraucam aiz Nicas pilskalna līdz jahtu ostai.