• Day 8

Kordoba - Palacio de Vianna

April 5, 2022 in Spain ⋅ 🌧 9 °C

Šodien no rīta nākas nedaudz pastrādāt. Vismaz bija jēga ņemt līdz mazo kompīti. Grūti gan iet ar to strādāšanu, bet kaut kā saņemos un izdaru, kas jāizdara, lai varam doties mierīgu prātu ielās.
    Ielās iešana gan apgrūtināta, jo visu rītu līst, kā arī neko daudz labāku nesola dažu stundu nākotnē. Istabiņa mums šeit, kā bunkurs ar šaujamlūku uz pagalmu, kur ilgstoši pa dienu sēdēt negribas, tāpēc jāvelk vien ārā lietusmēteļi un jākāto uz priekšu.
    Šodienas galvenais apskates objekts - Palacio de Vianna. Iespējams tas lietus dēļ, bet principā uz visiem 12 darziem esam varbūt 6-8 cilvēki. Katram pagalmam ir savs stāsts, rūpīgi uzkopti un uzturēti, lai Madara pie visiem varētu sabildēties. Nav tik vienkārši kā varētu likties, jo pie katra objekta jānovelk maska un mētelis, lai izskatītos, ka baigi labais laiks ārā. Ieeja 6€ no cilvēka.
    Staigājot pa dārziem paralēli iegūglēju ieteikumus rīcībai pilsētā ja līst. Visas norādes velk uz moderno Mercado de la Victoria - parkā uzbūvēts apjumts tirgus, kur iespējams paēst dažādu kultūru un valstu ēdienus. Interesanta un nepiespiesta vide. Viens ēd meksikāņu ēdienu uzdzerot spāņu vīnu, otrs dzer alu uzkožot itāļu spageti. Mums gan izvēle krīt uz interesanta paskata sautējum-veidīgu ēdienu ar garnelēm un kā vizuāli izskatās - cērmēm pa virsu.
    Gaidot alu pa leti aizgāja mums zināms pazīstams draugs prusaks jeb vietējā valodā - Cucharacha 🪳 It kā jau diezgan slikta zīme ēdināšanas iestādījumam, bet nu mūs kaut kā nesatrauca.
    Ārā vēl līst, viss ciet, jo spāņi guļ. Nolemjam adaptēties - ejām mājās atpūsties. Es diezgan nopietni piegāju lietai un nogulēju gandrīz 2h. Pieceļoties atkal sāk gribēties ēst. Izlemjam, ka iziesim vēl kādu līkumu pa pilsētu un suvenīru veikaliņiem ar galamērķi tas pats Mercado de la Victoria. Par spīti kukaračām tur ir forša atmosfēra un interesanti ēdieni.
    Tirgū visapkārt televizori un visur rāda futbolu. Tiešraidē Čempionu līgas spēle Manchester City pret Atletico de Madrid. Nav jautājumu par kuru jāfano, lai šeit iederētos. Beigās Madara nenoturas un aiziet pēc fritētām šprotēm, tīri garšīgi.