• Day 10

Nerja

April 7, 2022 in Spain ⋅ ☀️ 17 °C

Lai arī orģinali šodien bija paredzēts netālā Sierra Nevada kalnu takas pārgājiens, man iekšēji bija kaut kāda bremze, ka labāk nevajag. Alternatīvi nolemjam braukt ar minimālu līkumu uz Malagu piestājot uz brokastīm un nelielu pastaigu netālajā Vidussjūras kūrorta pilsētiņā Nerjā.
    Un jāsaka, ka labi vien ir, ka paklausījām sajūtām, jo izbraucot uz autobāņa mūsu parks bija redzams. Zem dziļas sniega kārtas… Tam mēs neesam ne fiziski, ne morāli gatavi.
    Pirms Nerjas piebraucam apskatīt Acueducto del Aguila. Vēl aizvien funkcionējošs 19. gadsimtā būvēts akvadukts, kas pilsētu apgādā ar ūdeni. Sataisam bildes/selfijus no pretējā tilta un dodamies tālāk. It kā pa taku iespējams nokāpt arī ielejā pie objekta apakšas, bet izvēlamies to nedarīt.
    Lai lieki neriņķotu pa mazajām pilsētas ieliņām meklējot laimi stāvvietas izskatā, braucam uzreiz uz lielo maksas parkingu. Turklāt tas atrodas ērti tuvu Nerjas galvenajam foto objektam - Balcon de Europa. Šodien arī patīkami silts un saulains, tāpēc piekrastes bildes sanāk smukas.
    Turpat blakus esošajā viesnīcā piemetamies uz brokastīm. Cenas salīdzinoši pieņemamas un varam redzēt Vidusjūru ēdot. Madara izvēlējās angļu brokastis, bet es kontinentālās. Anglim olas ar cīsiņiem un bekonu, bet man kruasāns ar bageti. Beigās gan samainījāmies ar porcijām.
    Vieta laba, saulīte arī spīd tāpēc iesīņojam tepat vēl nedaudz. Madara priekš bildēm pasūta mimosu. Apelsīnu sula ar šampīti inčīgā glāzē.
    Pastaigājamies vēl pa ieliņām. Visi aktīvi rosās gatavojoties īstajam tūrisma sezonas posmam. Nevarētu gan teikt, ka šobrīd Nerjas ielas ir tukšas. Aizejam uz blakus esošo Playa La Torrecilla. Cilvēki jau sauļojas no paša rīta. Pludmalē Vidusjūras raksturīgi akmeņainās smiltis. Ja mums Liepājā būtu tik dzidrs ūdens kā šeit vai Nicā, tad nekur pasaulē nebūtu labākas kūrorta vietas… nu nav forši tie akmeņi pludmalēs.