• Day 10

Malaga - Playa de la Malagueta

April 7, 2022 in Spain ⋅ ☀️ 21 °C

Veiksmīgi iekārtojamies pēdējos šī brauciena apartamentos. Kārtējo reizi pierādās, ka viesnīcas nav konkurētspējīgas naktsmājas mūs ceļošanas stilam. Ja gribi sēdēt visu dienu pie baseina un dzert kokteiļus, tad varbūt. Šeit pa mazāku maksu kā nācās šķirties viesnīcā mums ir pilns 3 istabu dzīvoklis.
    Šodien principā plages (pludmales) diena, tāpēc pēc nelielas atpūtas dodamies uz Malagas galveno plagi - Malagueta pludmale. Nav gan tik skaista, kā vajadzētu, jo pa ziņām redzējām, ka pagaišajā nedēļā vētra diezgan pamatīgi apskādēja visu piekrasti. Tas gan netraucē tāpat simtiem cilvēku ķert saules starus. Paši spāņi gan vēl mēteļos staigā…
    Pirmajā saulainajā dienā pēc stundas esam jau sārti tāpēc dosimies tālāk pretējā gadījumā var nākties nomainīt ādu. Gribu nopirkt suvenīr-zeķes - ar spāņu rakstiem. Veiksmīgi to arī izdaru pa 5€.
    Šodien ielas šķiet manāmi dzīvīgākas. Tie daži grādi termometrā un saule debesīs laikam tomēr ļoti daudz ko maina. Izgājuši nelielu loku nometamies bāriņā ar skatu uz katedrāli. Tā teikt - ķeksīša sīnisms uz Calle Molina Lario. Ielas galā sēžam mēs, un otrā ielas galā Vienrokainās lēdijas ''pilnā roka'' visā krāšņumā jeb redzams Malagas katedrāles uzbūvētais tornis.
    Šovakar samērā bezmērķīgi paklīstam pa vecpilsētas ieliņām ik pa laikam piestājot kādā krodziņā uztankoties. Pirncipā kad gribas uz WC, tad jāiet uz bāru. Una cerveza. Grande por favor! Un beigās La quenta, por favor! Pagor efektivo! Šīs frāzes esmu pieslīpējis.
    Pēc šī vakara pastaigas var secināt, ka Malagā visi ceļi ved uz katedrāli, vismaz vecpilsētā noteikti. Grozāmies kā gribam, bet attopamies pie katedrāles.