• Day 4

Amerikas Nacionālais vēstures muzejs

October 9, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 13 °C

Pirmais pieturpunkts šodien Amerikas Nacionālais vēstures muzejs. Tas pats, kas redzēts filmās Nakts muzejā. Vispār šajā braucienā jau līdz šim redzētas neskaitāmi daudz vietas un ēkas ko iepriekš skatījāmies filmās. Tas rada tādu papildus interesantu sajūtu. O lūk kur ēka, kur Zirnekļcilvēks cīnijās ar Goblinu, o tur ir Čandlera ofiss no seriāla Draugi, tur Centrālparks, kur Cietajā riekstā Bruss Viliss ar taxi tiecās cauri.
    Es kā galveno (un laikam jau vienīgo) objektu ko zināju un gribēju redzēt muzejā bija dinozauru skeleti. Ar lielo T-rex ar mazajām roķelēm priekšgalā. Pie katra eksponāta parādīts, kurš kauls ir īsts un kurš pēc pieņēmumiem izveidots mākslīgs fragments. Izmēri iespaidīgi šiem kustoņiem. Daži no viņiem bija zālēdāji. Cik lapas tādam monstram jāapēd, lai izdzīvotu?
    Visu muzeju saprātīgā laikā nav iespējams izstaigāt. Tam ir viens pazemes un četri virszemes stāvi. Paši stāvi arī ir milzīgi, tāpēc apskatei jābūt strukturizētai un mērķtiecīgai. Pretējā gadījumā vienkārši šeit paies visa diena. Neesmu gatavs visu dienu šim pasākumam ziedot.
    Pie Indiāņiem gan jāaiziet, tie tomēr ir patiesie šī kontinenta iedzīvotāji. Krāšņi tērpi, spalvas saspraustas visos caurumos, nokrāsoti zirgi. Interesanta kultūra bijusi līdz eiropietis iemaisījās pa vidu…
    Madaras favorīts noteikti ir kristāli jeb “Hall of Gems”, kur atrodami dimanti, zelts, meteorīti un visdažādākie citi dārgakmeņi, izrakteņi un ārpus zemes eksponāti. Muzeja veikalā par dažiem tūkstošiem $ atsevišķus akmentiņus var arī iegādāties. Izspēlēju kristālu atpazīšanas un izprašanas spēli 17 pareizas un 9 nepareizas atbildes. Ir ok.
    Faktiski izskrējām cauri muzejam, bet tas tāpat aizņēma 3h. Man strauji tuvojās muzeju limits, tāpēc šoreiz ar to arī pietiks.