• Day 6

Wallstreet

October 11, 2022 in the United States ⋅ 🌙 13 °C

Asaku lielveikalā ieeja tur pat pie iepriekš minētā bāriņa. No iekšpuses iespaidīgi protams. Ovālas formas ēka ar augstām ieapaļas formas vertikālam kolonnām abās pusēs, kas augšā sakrustojas. Starp tām stikla fasāde caur kuru savukārt var redzēt jau daudz pieminētos Manhetenas debesskrāpjus.
    Izejam goda apli pa veikalu, ieejam vēlreiz tualetēs (jo nevar zināt, kad būs nākamā iespēja) un laižam tālāk uz Finanšu rajona galveno ielu - Valstrītu.
    Ap šo laiku jau ir satumsis un ielas ieņem pavisam citu nokrāsu. Stiklotajās fasādēs sāk ņirbēt ofisu un dzīvokļu gaismas. Pēc 15-20min nesteidzīga gājiena esam pie New York Stock Exchange galvenās fasādes. Mēģinot iedabūt to kadrā uz ielas gandrīz iekāpju kakucī. Uz biržu skatās kaut kādas mazas meitenītes statuja. Nez ko tā nozīmē? Vēlāk būs jāiegūglē!
    Esot Volstrītā vēl jāaiziet līdz bullim ar veiksmes zelta pautiem. Nabaga bullim no abiem galiem rinda ar tūristiem. Starp viņu nomaiņu nobildēju bronzas dzīvnieku priekšā/pakaļā, protams pieskaros pautam un varam iet tālāk. Īsti jau nav ko darīt šeit kā tūristam, bet nu jāatzīmējas bija.
    Šodien esam gana daudz nogājušies tāpēc uz mājām laidīsim ar metro. Šoreiz tīri veiksmīgs piegājiens atrodot īsto pieturu. Vēl ieejam Whole Foods pēc vakariņām. Šodien vakarā nogaršosim Bronksas (viens no Ņujorkas rajoniem) alu. Pietam Oktoberfest izdevums.
    Pēc vakariņām esam nedaudz atpūtušies. Plkst. ir nedaudz pirms 20, kas nozīmē, ka ir iespēja iemēģināt blakus esošo Macy’s veikalu. Jāatzīst gan, ka pirmais mēģinājums neveiksmīgs. Veikals ir 9 stāvos un aizņem visu kvartālu. Absolūti milzīgs. Vispār nesaprotam kur iet, ko meklēt. Kur nu vēl ja kaut ko konkrētu gribas atrast. Šodien metam mieru. Iesim mājas iedzert Bronksas lāgeri.