• Day 5

Bruklina

October 10, 2022 in the United States ⋅ 🌙 15 °C

Izkāpuši no metro uzreiz dodamies uz Bruklinas Ābolu centru uz Flatbush avēnijas Arnitas misijā. Uzdevums tikt pie svaigākā ābolīšu telefona. Jāiet kādas 10min un esam klāt. Veikals, kā jau iepriekš arī citur redzēts, pilns ar cilvēkiem. Operatīvi darbinieks piedāvā palīdzību un sākam skaidroties ko tad īsti es (Arnita) grib. Beigās izrādās, ka veikalā pieejami tikai 2 gab. 14pro ar 1tb atmiņu un kamēr es pirku vienu otro nopirka jau cits. Turklāt neviens no tiem nebija vajadzīgajā krāsā, bet jāņem tāpat. Džeks teica, ka šobrīd bez pasūtījuma uz 512gb vispār nav vērts cerēt, jo tas ir ejošākais modelis. Vismaz vienu ābolīti “nomedijām”!
    Bruklinā turpinām ar vienu ne pārāk veiksmīgu piegājienu šopingam, kur nebija ne īstie veikali, ne īstās preces un ne īstās cenas tām precēm kas bija.
    Tālak dodamies Brooklyn Heights Promenade virzienā. Pa ceļam ejam cauri ikdienišķam Bruklinas dzīvojamam rajonam, nonāk acīmredzmi mazāk tūristu. Cilvēki jau sāk gatavoties Helovīnu svinēšanai. Durvju priekšas izrotātas ar ķirbjiem, skeletiņiem, zirnekļiem un visu tik tālu cik iztēle katram atļauj.
    Nonākot promenādē paveras varenā Manhetenas panorāma ar Finanšu rajona debesskrāpjiem pilnā krāšņumā, visaugstāk no tiem, protams izstiepjoties One World trade center! Maza atpūta pie Pier 3 un tad dodamies medīt faktiski galveno pieturpuntku Bruklinā - Harriet’s rooftop bāru. Gandrīz sanāca šaize un nemaz netikām iekšā. Zem bāra nosaukuma pie durvīm tās bija ciet, izrādās bija jāiet no viesnīcas puses, kas mums izdevās tikai ar otro piegājienu, bet ļoti labi, ka nepadevāmies pēc pirmā mēģinājuma!
    No tā redzams Bruklinas tilts visā savā varenībā un protams jau minētā Manhetenes finanšu rajona debesslīnija. Cauri tilta vantīm spīd arī Centrālmanhetenes rajons ar Empire State, Crysler building un Edge spicītēm. Nopirkām dzērienus. Madarai aperoliņš kā jau aperoliņš, man ar tēti autentisks Bruklinas lāgeris Bruklinā, bet mamma piesardzīga - koliņu. Kādas 30-40min pasēžam un “pasūcam” lielā ābola varenos skatus. Arī laikapstākļi atļauj nesteidzīgi pasēdēt āra terasē. Ja par kaut ko var teikt elpu aizraujošs skats, tad šis noteikti bija viens no tiem.
    Pamalkojuši dārgus dzērienus ar skata uzcenojumu, kājām dosimies pāri Bruklinas tiltam atpakaļ uz Manhetenu. Gājiens izvērtās viegli saspringts, jo iepriekš iemalkotie dzērieni laužas ārā, bet ar visu to ļoti ainavisks gājiens.
    Tualeti atrodam pie “asaku” jeb Westfield World Trade Center lielveikala alus dārza barčikā. Tur piesēžam uz nelielu atpūtu un protams wc pauzi. Šeit jau arī izcils skats. Ilgi gan šeit neuzkavējamies un dodamies tālāk. Nākamā pietura - pasaules finanšu centrs - Wall Street.