• Day 6

Highline, Friends, Washington Park

October 11, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

Tālākais ceļš ved uz hipsterīgo Chelsea rajonu pa īpaši hipsterīgo Highline taku. Tā ir vecu dzelzceļa sliežu vietā izveidota taka, kas ved no Hudson Yards līdz pat Chelsea tirgum apmēram trešā stāva augstumā virs Ņujorkas ielām. Tas paver skatus uz pilsētu interesantos un savādākos leņķos.
    Salasījos iepriekš interesantas atsauksmes par Chelsea tirgu, kur visādus gardumus varot sapirkties, bet diemžēl šobrīd ir ciet. Atvērsies pēc pusotras stundas, saldumu dēļ laikam negaidīsim.
    Izejot cauri Chelsea un SoHo rajoniem nonākam pie ķeksīšfoto iespējas - pie Friends mājas, kur dzīvoja daļa no slavenā seriāla varoņiem. Tā gan ir tikai fasāde, kas izmantota seriālā, jo lielākā daļa materiāls uzfilmēts Losandželosā studijās. Bet tāpat interesanti.
    Vēdera nepilnīgais sastāvs liek par sevi manīt, tāpēc sākam raudzīties kiosku virzienā. Izvēle krīt uz picu. Grūti kļūdīties. Pa 20usd katrs tiekam pie lielas šķēles Margarita vai Funghi. Ejam notiesāt uz netālo Washington Square parku. Šeit vienreiz jau gājām cauri. Parks smuks, Piektās avēnijas sākums.
    Tālāk pa 5to Avēniju iesim uz Ņujorkas pilsētas publisko bibliotēku. Pa ceļam ieejam vēlreiz Hooka botu veikalā, bet bez taustāma rezultāta pagaidām.
    Otrs pit-stops pa ceļam pie Flatiron ēkas, kur piesēžam uz gelato. Laikam izskatījos neuzticams, jo pārdevēja uzstāja, ka jāmaksā ar karti un pirms saldējuma ielikšanas. Vismaz saldējumi garšīgi. Man citrons, mammai pistācija, Madarai zemene un tētim klasika - šokolāde.