• Day 2

Hotel Brasilia

April 21, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 20 °C

Pēc iestiprināšanās hipsterīgajā un kaut kādā mērā eiropeiskajā rajončikā Lastarria dodamies atpakaļ uz tūristiskajām gājēju ielām. No rīta ļoti depresīvas bija. Dosim otro iespēju tagad kad ielās ir ievērojami vairāk cilvēku un dzīvības. Vietējie tirgo absolūti maksimālā amplitūdā visu uz ielas ko vien spēj iedomāties. Apenes, tv pultis, salvetes, zeķes, apelsīnus, kurpes, cepures, vīnogas - jebko ko spēj nosaukt, te to var atrast. Tirdzniecības veikalā var arī mašīnu nopirkt. Baigie tirgoņi tie čīlieši. Ja tā vietā, lai vecu kreklu vienkārši izmestu izdodas to notirgot, tad gan jau esi ieguvējs, ja pieņemam, ka vari atļauties visu dienu sēdēt uz ielas un gaidīt laimīgo pircēju.
    Plaza de Armas vēl piesēžam kafejnīcā pirms došanās uz mājpusi. Pie pārtikas veikala uz ielas lokālais skaistumkopšanas salons. Uz dārza plastmasas krēsla pie grafiti nokrāsotas sienas sievietes dažādās krāsās sēž un saņem seju uzlabojošas procedūras. Meikaps, skropstas, uzacis - viss ko vēlies. Kvalitāte acīmredzot ir ok, jo ir rinda uz pakalpojumiem.
    Pa ceļam uz mājām tiešām redzams, ka rajons, kur paliekam nav pats viesmīlīgākais. Tagad vismaz atdzīvojies. Ir tirgotāji, cilvēki un veikali atvērušies. Pati viesnīca gan pirmajā mirklī šķiet ok.