• Day 3

Cerro San Cristóbal

April 22, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 20 °C

Uzreiz no rīta braucam ar metro līdz Santjāgo Universitātei, kur nejauši uzejam interesantu kvartālu - Patio Bellavista, kur visdrīzāk vēlāk šodien atgriezīsimies uz pusdienām. Daudz dažādas kafejnīcas un bāri. Šobrīd no paša rīta gan viss vēl ciet.
    Šobrīd uzdevums ar funikulieri uzbraukt augšā uz San Cristobal kalnu, kur atrodas Sv.Marijas statuja. Līdzīgi, kā slavenā Riodeženeiro Jēzus Kristus statuja - Santjāgo izpildījumā. Redzama panorāma pār visu Čīles galvaspilsētu, vai vismaz tik tālu cik to ļauj smogs un Andu kalnu grēdas. Šeit var vismaz nedaudz aptvert cik patiesi milzīga ir šī pilsēta. Kaut kur jau tiem ~5.6milj. iedzīvotājiem jāsatilpst. Tā kā pilsēta ir seismiski aktīvā zonā, tad apbūve galvenokārt ir horizontāla, ne vertikāla kā rezultātā Santjāgo platība ir iespaidīga.
    Ir neliela migliņa, tāpēc Andu kalnu grēdas pilnā varenībā nav redzamas, bet redzamais kalnu virsotņu siluets liek noprast par to apmēru.
    Ar funikulieri uzbraucam augšā pie statujas, kur nedaudz pasēžam, tālāk ar gaisa vagoniņu uz nākamajām stacijām, kur pastaigājam pa parku. Šodien sestdiena tāpēc parks ir dzīvelīgs ar daudz cilvēkiem gājējiem un velosipēdistiem.
    Pēc pastaigas gribējām nopirkt saldējumu vafeļu konusā, bet limitētās spāņu valodas prasmes dēļ tikām pie saldējuma uz beļģu vafeles. Patiesībā jau arī nav slikti.