• Day 8

Level 43 Sky Lounge

September 20, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ 🌙 34 °C

Ceļojuma pēdējā izklaide paredzēta viesnīcas jumta bāra terases apmeklējums. Level 43 Sky Lounge bārs viesnīcā Four Points by Sheraton. Biju atzīmējis vairākas opcijas, ja nu šajā neizdodas iekļūt, tomēr Level 43 likās daudzsološākais, jo tas atrodas tieši uz Šeiha Zaida ceļa, tādējādi paverot skatu uz naksnīgajiem Dubaijas debesskrāpjiem. Pa dienu vairākkārt redzējām pilsētas panorāmas, tomēr vakara tumsā izgaismotos betona/tērauda džungļus tuksnesī vēl nebija izdevies ieraudzīt no augšas.
    Trāpījām sastrēgumu laikā, kas mums arī ar taksi izmaksāja vairāk nekā gribētos, tomēr skatoties no augšas uz neskaitāmajiem infrastruktūras mezgliem tumsā auto kā mazas skudriņas pūznī skraida šurpu-turpu. Diezgan relaksējoši šādi vērot intensīvas satiksmes plūsmu no malas jeb precīzāk - no augšas.
    Turklāt šajā bāriņā iespējams tikt arī pie īsta alus un vīna, kas AAE ir diezgan rets pasākums. Izmantojam iespēju pamalkot atvēsinošus dzērienus.
    Bija doma varbūt vēl aizbraukt līdz Dubai Fountain vēlreiz noskatīties strūklakas šovu un pastaigāt, bet nolēmām doties atpakaļ uz viesnīcu, jo rīt agri jāceļas un mums vēl somas jāsakravā.