Afficher sur la carte
  • Jour 9

Dubaija DXB

21 septembre 2023, Emirats Arabes Unis ⋅ ⛅ 30 °C

Diezgan ātri paskrēja nedēļa Apvienotajos Arābu Emirātos. Paspējam pabūt (vismaz caurbraucot) 6 no 7 emirātiem, kā vienīgo neskarto atstājot Umm Al Quwain.
    Šī valsts ir domāta, lai pa to pārvietotos tikai ar auto. Ceļu infrastruktūra un tās kvalitāte ir izcila. Pilsētās brauktuvju joslu skaits sasniedz divciparu atzīmi, tāpēc bez navigatora ir diezgan bezcerīgi veiksmīgi nokļūt galamērķī. Kamēr Waze darbojas viss ir labi. Satiksme ir dinamiska, bet saprātīga, lai pa šejieni arī brauktu kā tūrists.
    Cilvēki ir pārsteidzoši laipni un pretimnākoši. Nebija neviens cilvēks kuru satikām, kas nerunātu angliski. Skaidrs, ka valstiskā līmenī tiek “spiests” uz tūrisma nozares strauju attīstību. Un viņiem labi sanāk, jo šeit jutāmies droši un gaidīti. Arī par tīrību nevar būt nekādas sūdzības, kas sākotnēji mums lika nedaudz bažīties. Viss ir līmenī!
    Mēs šeit labprāt atgrieztos, jo vēl ir ko darīt. Turklāt atbraucot uz Dubaiju pēc 5 gadiem tā jau būs pavisam cita pilsēta, jo šeit debesskrāpji aug ātrāk nekā sēnes pēc lietus!
    Ceļojuma kopējās izmaksas 2600eur, jeb 160eur uz cilvēku dienā.