Sidste dag på havet

October 15, 2016 ⋅ 🌧 7 °C

I dag skulle vi ikke i land, men tilbringe hele dagen på havet, så der var ingen grund til at stå tidligt op. Det var sidste dag på skibet, hvilket vi var lidt kede af. Vi startede dagen med lækker morgenmad og bagefter gik vi op og nød soldækket et par timer.
    Kl. 11 var vi til kunstseminar for at lære mere om kunst, og det sluttede med en auktion, hvor vi købte 3 malerier mere, denne gang af kunstneren Michael Cheval. Med lidt prutteri fik vi yderligere et billede med i prisen, så vi nu var på 9 billeder i alt. De sidste 3 billeder var inklusive rammer og vi skulle derfor selv tage dem med hjem i kufferten, mens de andre ville blive sendt. Vi sendte endnu engang tanker til bagagen og hjemrejsen - ville vi have plads til det hele - den tid den sorg.
    Efter en god frokost tilbragte vi lidt mere tid i boblebadet og prøvede vandrutsjebanerne. Efter Gittes smag var der al for lang kø, turen gik for langsomt, og så gjorde det ondt at køre over samlingerne i rutsjebanen. Så var det alligevel hyggeligere at sidde i boblebadet og flette fingre.
    Vi hvilede lidt på værelset inden vi var nede og hente vores nye malerier og bekræfte vores køb. Efter en lækker aftensmad i buffet-restauranten så vi et af skibets underholdningsshows. Denne gang var det en musical - Saturday Night Fever - men det var egentlig ikke særlig godt.
    Inden vi smuttede til køjs var vi en sidste tur i kasinoet for at se om vi skulle havde den sidste gevinst med hjem. Det skulle vi ikke.
    Dagen var super og får 4 ud af 5 stjerner.