Labruge til Agucadoura

April 11 in Portugal ⋅ ⛅ 25 °C

Videre langs kysten fra Labruge til Aguçadoura - en vandring på 21 km. Etter et par timer, var det igjen tid for en frokost, kaffe og croissant, på oss og damen fra Florida. I Vila do Conde var det tid for lunsj og farvel til damen fra Florida. Hun ville fortsette på den innlandske ruten, mene vi vold fortsette på kystruten. Det tar tid for kroppen og spesielt bena, til å tilpasse seg en vandring med sekk i flere km hver dag, og det kunne merkes. Bena og ryggen ble både stiv og sår og jeg var i ferd med å få en blekne på tåen ved siden av stortåen på venstre for. Den samme tåen som be mistet neglen på på Caminoén i fjor høst. Dagen ble i stor grad en gjentagelse av gårsdagen, med en fot foran den andre langs kysten på plankestier. Vel framme i Agucadoura på Albergue de Agucadoura, sjekket vi in n, vasket kropp og klær og var klar for middag. Ingen resturantene åpne, så vi endte opp med å handle diverse på super´n og fortære vårt måltid i Albergueén. Så ble det kveld og det var den dagen.Read more