Satellite
Show on map
  • Day 7

    Lissabon.

    July 2, 2021 in Portugal ⋅ ☁️ 26 °C

    Will Lissabon vo churzem wegem Covid no gsperrt gsi isch hesch du eigentlich nöd unbedingt id Stadt wele. Du hesch den aber nah ghe und hesch dich mir zlieb miteme churze Stopp in Lissabon ahgfründet. Ufm Weg mit em Auto zmitzt i die gross Stadt hanis den fascht echli bereut dassi ufen Stopp da i de Stadt eso bestande han.🤭🤷🏻‍♀️ Schweissgebadet hemmer üs is Verkehrschaos gmacht und hend den nach knapp 4h Fahrt au endli en Parkplatz gfunde. Zmitzt im Chaos ine hemmer s‘Auto abgstellt und sind den zFuess witers is Stadtzentrum. Will ich gnau gwüsst han was ich alles gse will uns mir nur „wenig“ Zit hend simmer vollgas dur dStadt maschiert oder bessergseit gspeedet und hend ganz all die Pünkt abklapperet woni han wele besichtige.🤓🥰 Lissabon het üs esooo beideuckt und gfalle. Eso e schöni, ihdrücklichi Stadt mit veraltete uns moderne Eggene, eifach traumhaft.🏙
    Danke für de Stopp in Lissabon & no es grössers Dankeschön dass dini Nerve mit mir nöd ganz verlore hesch, obwohl du würkli alle Grund dezue gha hettisch. Du weisch dass ich dich i so Moment no viel viel meh liebe.😆❤️
    Read more