Satellite
Show on map
  • Day 2

    ... meg a tornyot is

    July 30, 2017 in Slovenia ⋅ ⛅ 27 °C

    Bár már kezdett kisütni a nap, és egyre melegebb lenni, a Szent György templomot és a tornyot még látnom kellett!
    ... hát az előbbiből sokat nem tudtam befogadni, ugyanis csak rácson keresztül lehetett bekukucskálni, és épp ezren próbálták. A toronynál ellenben nem is voltak sokan, így megindultunk felfelé.
    ... én általában nem vagyok egy félős alkat, de azokon a rozoga, fostos kis falépcsőkön, amik a magasba vezettek... mondjuk úgy, hogy nem éreztem biztonságban magam! 😐 Fönt már minden rendben volt, de ott meg Viktor cidrizett! Szép kis banda! 😄

    A harangok megcsodálása után elmentünk estebédelni egy pizzázóba (Pizzeria Petica) mert a tegnapiak után biztosra szerettem volna menni. 😁
    Hát olyan finom spec.szalámis, hagymás- és gorgonzolás pizzát sikerült választani, hogy rögvest felejtettem az előző esti nyomorúságot! 😉
    Read more