Satellite
Show on map
  • Day 4

    Epilógus

    January 15, 2018 in Sweden ⋅ ⛅ 0 °C

    Vasárnap du még egy kicsit "shoppingoltunk", majd hazaérve elpusztítottuk a maradék pálinkát 😉 és vacsorát főztünk.

    A reggeli kényelmes készülődés közepette 3,5 másodpercre kisütött a nap, amit már nem láttunk egy ideje! Barbus most sem, mert lekéste... én is csak az alábbi béna fotót tudtam készíteni az ablakból! 😊
    Ugyanakkor elképesztő szél fújt, ki sem akaródzott lépni az utcára, míg a szomszéd oviból simán kiterelték a pulyákat! (...ilyen ítéletidőben én óvóhelyre vittem volna őket! 😄 )

    Összecuccoltunk, megkerestük a buszmegállót, majd haza repültünk!
    A reptéren még a kedves svéd reptéri dolgozó lányok nem tudták feldolgozni a szempillagöndörítő ollóm látványát, így kinyittatták velem a bőröndömet, zavarba jöttek, majd letoltak azzal az ürüggyel, hogy a folyadékos piperémet nem vettem elő... Hozzáteszem senki más sem... 😃😄😅

    Summa:

    - Jópofa ez a Skandináv miliő, tetszik, csak így télen borzasztó hideg. A 2 város látványra nekem olyan, mintha Prágát és Amszterdamot összegyúrták volna!

    - Mindkét város szép, kulturált, tiszta, de azért annyira nem "steril", mint mondják.

    - Nagyon tetszik, hogy a gyermekeknek igen nagy kedvezményeket adnak; pl. a helyi busz ingyenes, a vonat negyed áron és még a Hop On Hop Off járatra sem kell fizetniük!

    - MINDENHOL lehet kártyával fizetni (még Christianiaban is!!!), sőt, tudatosan próbáljak visszaszorítani a kp használatát!

    - Malmőben úgy kellett vadászni a svédeket, iszonyatosan sok a bevándorló!!! 😮

    - ... és nem is nagyon hallottunk svéd szót, mert MINDENKI tud angolul!

    - Barbi megfertőzött a RITUALS termékcsaláddal... és valami nagyon furcsa medvecukros, egyben sós csokit sikerült vennem, de sebaj, mert sok osztrigát (Obst Riegel) ettünk, és nagyon jól éreztük magunkat Norvégiában és Finnországban! 😀😁😂🤣😃😄😅😆😉😅😄😃🤣😂😁😀
    Read more