Satellite
Afficher sur la carte
  • Jour 10

    Belerázódás

    8 mai, Norvège ⋅ ☁️ 9 °C

    ....nnnna! Szóval elment egy kis idő, de hiába voltunk mink mán itten kétszer is, mindig újra meg újra bele kell rázódni a munkába, meg hát minden másba is...

    Alapvetés, hogy az együttélés mindig tartogat kihívásokat bármilyen emberek is élnek együtt.... de igyekszünk!
    Mondjuk mikor az első szabadnapunkon reggel hétkor kopogtak a srácok a ajtónkon, nnna, akkor nagyon kellett. Mármint igyekezni! 😁 És nem is annyira sikerült 🙈
    A munka rendben van; mindig akad valami kihívás. És egyre több önállóságot kapunk, ami jólesik, de esetenként megijeszt 😵 ... valamiért ők mindig tudják előre, hogy meg fogom tudni oldani, amiről én azt gondolom, hogy nem. Érdekes... 🤔🤔🤔

    Nincs most olyan sok hajó, de rengeteg az árazni- és kipakolni-, átrendezni való a boltokban, szóval nem unatkozunk.
    Egyik nap nagyon álmosan keltem, és ez később sem változott, így a reggeli csodás instant kávémra ráküldtem még egyet a melóban, majd Antónia főzött le frissen norvég kávét és abból is ittam egy nagy bögrével (hogy valami íze legyen).
    Nem is volt gond, egészen felébredtem, viszont egy óra múlva bakker szédülök... konkrétan le kellett feküdnöm a padlóra egy kartondobozra, mert forgott az egész világ!!! Na, már láttam lelki szemeim előtt, hogy elkaptam valami kolerát itt a hajós népségektől, majd hányni-f*sni fogok két napig... Aztán olyan hányinger jött rám, mint a későhúszas éveink végén buli után 😂 és hát kijött, aminek ki kellett (melóban még sosem hánytam szóval ebből is megvolt az első😆).
    Ezek után gyanúsan hamar jobban lettem, Viktor meg jól kiröhögött, hogy valószínűleg koffeintúladagolást végeztem magamon, mert amúgy egy kicsit ő is beszédült a kávé után.
    Ugyanis a norvég kávé mosogatólészerű íze miatt becsapja az embert; sokkal több benne a koffein, mint gondolnánk! Na f@sza! (bocs!)
    Szóval sikeresen koffeinmérgezés kaptam. Le is gugliztam később; minden stimmelt. Gratulálok!

    Ja, igen! Az első munkanap!
    Odd rendelt 21 raklapnyi (!) kapucnis felsőt, hogy most ne járjunk úgy mint tavaly, de a sofőr nem volt hajlandó (vagy nem tudott) felmenni a felső garázshoz, így utánfutóval jórészt mi ketten hordtuk fel, és raktároztuk el Viktorral... aznap nem kellett altatni!
    En savoir plus