August 2015
  • Day10

Velence hajóról

August 29, 2015 in Italy ⋅ ☀️ 22 °C

Tegnap Velence felé vettük az irányt. Kicsit izgultam hogy nagy népszerűsége ellenére Velence nem lesz nagy szám. Szerencsére csalódtam :-) Erik ügyesen kinyomzta hol lehet parkolni és hajóval bejutni, így hajóval közelítettük meg Velencét ami nagyon jó döntés volt, sokkal több mindent láttunk így, mint amit gyalogosan lehetett volna. Persze ki is szálltunk, bejártuk a szent Márk teret és bazilikát, sóhajok hídját, Rialtó hídat meg persze sokminden mást is :-) Beszéljenek a képek magukért.Read more

• Day8

San gimignano

August 27, 2015 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

A mai nap tervek szerint alakul 😀 leszámítva hogy hajnali 4 kor felkeltem és ahogy csetlettem botlottam a szobában Eriket is felkeltettem. 6kor sikerült csak visszaaludni. Szóval reggeli, pakolás és irány San Gimignano. Nem bántuk meg, csodás élmény volt. Tavaly csak kocsiból tudtuk megnézni, idén bebóklásztuk. Egy kávé a főtéren aztán irány tovább Ferrarába mert a 36 fok az nyaraláskor is nagyon meleg 😳Read more

• Day8

Castiglione della Pescaia

August 27, 2015 in Italy ⋅ ⛅ 20 °C

Tegnap lényegében szintén egész nap tengerpartoztunk. Végre nem hullámzott, tudtunk úszni is és együtt is bemerészkedtünk a cuccokat a parton hagyva ( eddig emiatt sokat paráztunk ;-). castiglione egyébként csodás kisváros, az óváros egy domb tetején fekszik, igazán romantikus a látvány
    . kocsival nem lehet behajtani így strand után mi csak megkerültük és kerestünk olyan kilátópontot ahonnan a legjobban látszik.
    Este pizzáztunk egy gluténmentes pizzazériában - degeszre ettük magunkat ☺️lassan az olaszoknál is minden megoldható hiába a tészták hazája :-)
    Ma irány Ferrara, és útbaejtjük San Gimignanot.

• Day6

Marina di Grosseto

August 25, 2015 in Italy ⋅ ☀️ 30 °C

Úgy tűnik ez a nyaralás az újratervezésekről szól. Fél 7-es kelést terveztünk hogy még reggeli után korán lejussunk a strandra. Vegul 8 lett belőle. A strandtól 5 kmre Erik kitett a parton a kocsiból, hogy a napok óta tartó futás elkummantásából való frusztrációmból és frusztrálásából kimentsen illetve kimeneküljön. Jó rég nem futottam, nagyon jól esett de nagyon meleg is volt. Azóta strandolunk, es kiolvassuk a felhalmozott pletyka gazdasagi es politikai ujsagmennyiseget. A tenger továbbra is nagyon hullámzik, nem lehet menne normálisan úszni csak mártózni de nehogy azt higgyétek hogy panaszkodom 😀 nagyon élvezzük!!Read more

• Day5

Grosseto

August 24, 2015 in Italy ⋅ 🌬 25 °C

Erik mára lebetegedett és vele együtt az idő is így az eltervezett san gimignanoi út 20 fokban és zuhogó esőben-legalábbis amit oda előrejeleztek felülíródott. Maradt a kis Grosseto és tengerpart. Mert ott persze jó idő volt. Grosetto óvárosa kb. 15 perc alatt bejárható, de bájos kisváros.
    Utána tengerpart, hatalmas hullámok, bevásárlás Conadban és vacsora a hotelban. Remélem Erik gyorsan meggyógyul mert így nem igazi a nyaralás :-(

• Day4

Osteria Casacasa

August 23, 2015 in Italy ⋅ ⛅ 24 °C

Tripadvisor nyomán kiváló vacsorába futottunk bele Grosetto szélén. A hely ismét rettentő hangulatos volt, megkaptam az egész nap áhítozott halamat is, Erik kis nyuszikát (Gabo, nyugi, nem emlékeztetett rá :-)) chipssel és borocskával. Mikor a pincérnek olaszul mondtam el mennyire elégedettek voltunk (szótárból felolvasva) teljesen meghatódott. Ha valaki erre jár, valóban kötelező ide betérni.Read more

• Day4

Grosseto a tenger és a törülköző

August 23, 2015 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

Ma reggel sajnos el kellett hagynunk a kedvenc szállásunkat, még egy utolsó finom reggelivel búcsúztunk a La Villatól és Dinotol, a ház macskájától aki valahonnan kerített egy sült rákot magának és épp azt pofozgatta a kertben. a kis gourmet. :-)
    Gyönyörű toszkán falvakon át vezetett az út azon része amit nem pályán tettünk meg. Grossetto azonban nekem amit eddig láttam belőle nagy csalódás. A város első benyomásra kizárólag arra épült rá, hogy elszállásolja azokat a turistákat, akiknek a tengerparti városokban már nem maradt szállás ( pl. Marina di grosseto stb.). Azért feltérképezzük holnap mert tripadvisor szerint legalább 8 látnivaló van grossetoban ( kicsit félek mert ebből a 3. Már egy agrotouristico étterem :-))
    Ma cserébe végre tengert is láttunk, persze a törülközőt sikerült a szálláson hagyni így a sok tengerparon mászkáló szemüveget bomberdzsekit ékszert kelengyét áruló bevándorló közül megtaláltam azt akinek törülközője is volt. Indulásként egyet adott volna 20 eur-t 😳 végül kialkudtunk 2-t 25-ért de így is nagyon fájt. A tenger nagyon hullámzott, úszni nem igazán lehetett, de a lubickolás nagyon jól esett. Na most indulunk vacsizni, remélem találunk valami hangulatos kis helyet, majd beszámolok.

• Day3

A sosem látott Sirmione

August 22, 2015 in Italy ⋅ ☀️ 24 °C

A nap végén a Garda Tó déli csücskét vettük célba, mert emlékeinkben élt még a tavalyi étterem, ahol gluténmentes pizzát lehet enni, és mivel tavaly nem sikerült, idén talán eljutunk Sirmionéba is. A két küldetés közül sajnos csak az egyik sikerült, a pizzàval degeszre ettük magunkat, de se a forgalom se az egész napos jövés-menés, se az enyhe másnap nem segítette hogy eljussunk sirmioneba. Nem baj, jövőre visszajövünk :-)Read more