Dag 5

October 22, 2023 in South Africa ⋅ ☀️ 33 °C

Om 6uur stapten we de jeep in. Het was al een stuk warmer dan de afgelopen dagen rond dit tijdstip, dat belooft dus wat voor de rest van de dag. De voorspellingen zijn vandaag dat het vandaag 34 graden wordt 🥵.

Nou dat was te merken want de dieren lieten zich deze ochtend ook niet zien. Gebieden waar normaal veel dieren staan lagen er nu verlaten bij.
    We hebben was zebra's en giraffen gezien en wat vogeltjes, waaronder de grijze neushoornvogel die hier niet heel veel voorkomt. Helaas vloog dit beestje al snel weg dus niet echt goede foto's kunnen maken.
    Na het ontbijt hadden we even de tijd om een frisse duik in het zwembad te nemen om af te koelen. Al moet ik zeggen dat deze warmte beter te verdragen is dan de warmte in Nederland.

Om half 1 tijd voor de foto bespreking, omdat er niet heel veel dieren te zien waren vandaag waren het geen bijzondere foto's dit keer.

Om 16u was het tijd om weer op gamedrive te gaan. Het was nog steeds veels te warm dus bijna geen dieren gezien. Aan het eind nog een mannetje en vrouwtje jakhals gezien met een nest van 5 pupjes. Helaas al te donker om er een goede foto van te maken.

Vandaag dus ook geen foto's van dieren maar van ons verblijf.