Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 6

It's a beautiful day

23. lokakuuta 2023, Etelä-Afrikka ⋅ ☀️ 28 °C

Brrrrr wat was het koud toen ik mijn huisje uitkwam. Wat een verschil met gister. Maar dat heeft wel het grote voordeel dat de dieren zich waarschijnlijk ook meer laten zien.
    Vol goede moed stapten we om 6.00uur weer in de jeep.
    Na nog geen 10 minuten rijden kwamen we een leeuw en leeuwin tegen. De leeuwin liep vrij snel weg maar de leeuw blijf mooi liggen.
    Nou als dit het begin al was dan zou de rest vast niet veel meer worden.
    Maar 5 minuten later zagen we de olifant weer lopen. Maar omdat we die vrij veel tegen komen redelijk snel weer door gegaan.
    En ja hoor, 5 minuten later een kudde elanden die bij het water stonden te drinken. Zo'n mooie setting hadden we ze nog niet gezien. Hup weer verder.
    We kregen bericht via de radio door dat de cheeta weer gezien was en jahoor daar gingen we weer. Al vrij snel hadden we moeder en haar 3 welpen in zicht. Wat zaten ze er mooi bij en ze waren nu wat beter te zien dan de vorige keer. Moeders ging aan de wandel en de welpjes dartelden er lekker achteraan. En hoe gaaf was het dat ze naar onze jeep liep en letterlijk op een halve meter langs ons liep. WAUWWWW
    Maar onze zoektocht naar de luipaard ging ook nog verder want die staat nog op ons wensenlijstje. Helaas hebben we die deze ochtend nog niet gevonden en ook van andere rangers is er nog geen bericht gekomen dat ze gezien zijn.
    Net weer heerlijk ontbeten en nu foto's uitzoeken voor de foto bespreking. De lat ligt iedere dag hoger bij iedereen en iedereen is benieuwd nu naar zijn/haar foto's.

Vanmiddag weer op gamedrive geweest maar weinig bijzonderheden.
    Straks lekker mijn bedje in en morgen de laatste lange dag met 2 gamedrives.
    Lue lisää